loading...
موبایل اطلسی
حراج ویژه گوشی iiphone 6 دارای اینترنت 3g

تشخیص این کپی بودن بسیار سخت است!!!

گوشی موبایل طرح  آیفون 6 با سیستم عامل اندروید و مجهز به تکنولوژی 3G

http://hamkaran.net/upload/uc_2286.jpg

تنها گوشی طرح آیفون دارای سنسور اثر انگشت همانند نمونه اصلی

(با توجه به متنوع بودن انواع این گوشی در بازار به اطلاع میرساند گوشی ارسالی این فروشگاه محصول شرکت TXL میباشد که با کیفیت ترین و گران ترین گوشی های طرح آیفون را در جهان تولید مینماید)

به همراه بلوتــوث 4 و قابلیت اتصــال به اینتـــرنــت بیسیم WIFI

با صفحــــه لمسـی و تـــاچ بســـیار قـــوی حرارتی و کیفیت بدنه عالی

دارای دو دوربین جلــو و عــقـــب با کیفیت8 مگاپیکسل واقعی و قابلیت فوکوس اتوماتیک

قابلیت پخش فیلم های HD و رم داخلی بالا جهت انجام انواع بازیها و نرم افزار های حرفه ای

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1977.jpg

 

این دستگاه مجهز به تکنولوژی 3G جهت اتصال به سیمکارت های رایتل میباشد برای مشاهده امکاناتی که با استفاده از سیمکارت رایتل خواهید داشت و توضیحات زیر مراجعه فرمائید

اولین کسی باشید که آیفون 6 را در دست میگیرید

بــــــا تنــهــــا یــــک پنجــــــم هزینـــــــه صـــاحــــب آیفــــون 6 شویــــــد

در پشـت گــوشـــی عــلامت اپـــل و کالیفرنیــــا درج شــده است

دارای شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی و بسته بندی شیک به همراه کاتالوگ

قابلیت نصب کلیه بازی ها و نرم افزار های اندروید و اجرای فیلم ها با کیفیت HD و فول HD

کلیه این گوشی ها قبل از ارسال به طور کامل تست شده و سپس ارسال میگردد

 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2287.jpg




قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 339000تومان

 لطفا رنگ مورد نظر خود را در قسمت توضیحات درج فرمائید

تنها گوشی طرح آیفون دارای سنسور اثر انگشت همانند نمونه اصلی

 

خوشبختانه همزمان با ورود گوشی آیفون 6 شرکت TXL یک کپی عالی از آنرا با طراحی ظاهری کاملا فول کپی و سیستمی مناسب وارد بازار کرده است.

از لحاظ ظاهری این گوشی کاملا شبیه به طراحی آیفون 6 میباشد

همان کلید هوم که تقریبا شبیه کلید هوم آیفون 5 اس هست نیز در این گوشی تعبیه شده است.


کلیدهای ولوم و سایلنت و پاور نیز در دو طرف گوشی قرار داده شده است تا ظاهر همیشگی آیفون که دارای دگمه پاور در قسمت بالای گوشی بود پایان داده شود.


ظرافت این مدل کاملا شبیه گوشی اصلی اپل و طراحی نخستین آیفون 6 طراحی شده است . در واقع این گوشی ظریفترین گوشی از سری محصولات اپل هست. ضمنا وزن گوشی نیز کمتر شده است.


از همه مهمتر صفحه نمایش گوشی است که برای اولین بار از سایز کوچک به سایز بزرگ تغییر داده شده است . در واقع در طراحی این گوشی همانگونه که شرکت اپل اعلام نموده بود از صفحه نمایش 4.7 اینچی 16 میلیون رنگ و تکنولوژی IPS استفاده شده است.


نیاز به توضیح ندارد که این گوشی نیز مانند گوشی اصلی اپل از سیم کارت نانو (کوچک) استفاده می کند. سیم کارت این گوشی نیز از بغل وارد گوشی می شود دقیقا مانند گوشی اصلی اپل . چنانچه این گوشی را تهیه نمودید باید سیم کارت خود را به یک موبایل فروشی برده و از وی بخواهید که سیم کارت شما را به سیم کارت نانو تبدیل کند و یا با مراجعه به شرکت مخابرات منطقه خود تهیه نمایید (بدون هیچگونه هزینه ای) . در واقع سیم کات نانو همان سیم کارت قبلی شماست ولی با سایز کوچکتر .

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید واقعی ورژن 4.4.4 می باشد که ورژن خیلی خوبی برای اندروید بوده و تمامی برنامه ها و بازیهای اندروید را می توان روی آن نصب کرد .


از امکانات دیگر این گوشی می توان به 3G بودن آن اشاره کرد . 3G بدین معناست که گوشی این قابلیت و سیستم را دارد که بتواند از نسل جدید اپراتور که همان رایتل می باشد استفاده کند . البته این فقط یک بخش قضیه است .. باید گفت گوشیهایی که سیستم 3G دارند همواره از گوشیهایی که 3G نیستند و اصطلاحا 2G نامیده می شوند سیستم قدرتمند تر و حرفه ای تری دارند زیرا برای قرار دادن سیستم 3G در یک گوشی باید از سخت افزار بهتر و قویتری جهت ساخت گوشی استفاده کرد.


قابلیت اتصال به GPRS و دیتای اینترنت تمامی سیم کارتهای ایران

http://hamkaran.net/upload/uc_2290.jpg

اطری گوشی نیز بسیار قدرتمند و عالی کار می کند به گونه ایکه با باطری گوشیهای اصلی رقابت می کند . بنابراین نیازی نیست که نگران خالی شدن شارژ باطری گوشی خود باشید . در واقع باطری این گوشی از تمامی مدلهای قبلی آیفون حتی آیفون 5اس نیز قویتر است.


دوربین گوشی نیز 8 مگا پیکسل می باشد .


دوربین دوم این گوشی به دلیل سیستم 3G که دارد می تواند جهت مکالمات تصویری (با استفاده از سیم کارت رایتل) و یا تماس های تصویری (با استفاده از برنامه هایی نظیر وایبر) به کار رود .

سی پی یو گوشی MT6589 چهار هسته ای با سرعت یک گیگا هرتز می باشد . البته برنامه هایی نظیر CPU Z و Antutu سرعت سی پی یو را 2.4 گیگاهرتز اعلام می کنند که البته شاید هم درست باشد اما ما آنرا حداقل یک گیگ اعلام می کنیم تا از صحت اطلاعات خود کاملا اطمینان داشته باشیم.

رم گوشی نیز 1860 مگابایت می باشد که رم بالایی محسوب می شود .

حافظه داخلی گوشی نیز 8 گیگ هست . بنابراین از لحاظ حافظه داخلی نیز نگرانی نخواهید داشت.


منوهای گوشی نیز کاملا شبیه گوشی اصل و در واقع با طرح IOS طراحی گردیده است بنابراین منوهای گوشی نیز در واقع همان منوهای گوشی اصلی اپل هستند.


این گوشی دارای بلوتوث ورژن 4 با امکان اتصال سریع به گوشیهای دیگر می باشد. بنابراین می توانید با خیال راحت از دیگران بلوتوث دریافت نموده و یا برای دیگران بلوتوث ارسال کنید.


دارای قابلیت شناسایی 5 نقطه همزمان . بنابراین در برنامه ها و بازیهایی که نیاز به لمس چند نقطه همزمان از صفحه نمایش را دارند به بهترین وجه جواب می دهد. همچنین در قسمتهای مختلف مثلا برای زوم روی تصاویر و یا تنظیم روشنایی صفحه می توانید از قابلیت مولتی تاچ استفاده نمایید . مثلا چند انگشت خود را روی صفحه گذاشته و حرکت دهید.


در این گوشی همانند نمونه قبلی آیفون (آیفون 5اس) از دو نوع منو کرکره ای بالا و پایین استفاده شده است. همانگونه که اطلاع دارید تمامی گوشیهای اندرویدی دارای منو کرکره ای بالای گوشی هستند بدین معنا که برخی اطلاعات و عملکردهای گوشی را میتوانید در منو کرکره ای که از بالای گوشی اعمال می شود مشاهده نمایید (با کشیدن دست روی صفحه نمایش از بالا به پایین) . اما در این مدل ؛ علاوه بر منو فوق ؛ منوی کرکره ای پایین که در گوشی آیفون 5 اس اصلی طراحی گردیده نیز وجود دارد . بنابراین با کشیده دست از پایین صفحه گوشی به سمت بالا ، میتوانید به یکسری دیگر از منوها و عملکردها دسترسی داشته باشید.


در قسمت چپ بدنه نیز یکعدد کلید سایلنت و دگمه های کم و زیاد کردن گوشی وجود دارد که توسط آنها می توانید صدای دستگاه خود را کم و زیاد نموده و یا گوشی خود را روی بیصدا قرار دهید . در قسمت راست نیز کلید پاور گوشی قرار دارد.

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2289.jpg

 

تنها گوشی طرح آیفون دارای سنسور اثر انگشت همانند نمونه اصلی

توجه:

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 339000تومان

لطفا رنگ مورد نظر خود را در قسمت توضیحات درج فرمائید

 

 


تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای 1ماه مهلت تست می باشند . بدین وسیله مشتری می تواند پس از دریافت سفارش خود ، به مدت1 ماه امکانات گوشی را تست نموده و در صورتیکه عیب و یا ایرادی در گوشی مشاهده نمود (مانند مشکل آنتن، خرابی اسپیکر و غیرووو) جهت تعویض گوشی خود اقدام نماید . البته لازم به ذکر است که همواره قبل از ارسال سفارشات ، امکانات گوشی از هر لحاظ تست می گردد تا از سالم بودن دستگاه اطمینان خاطر حاصل شود اما باز هم جهت اطمینان خاطر شما عزیزان ، مهلت تست 1 ماهه که طولانی ترین مدت زمان گارانتی موجود در بازار میباشد برای خریداران عزیز در نظر گرفته شده است.


صفحه نمایش این گوشی دقیقا مانند آیفون 6 اصلی است . دارای سایز 4.7 اینچ و با کیفیت و سرعت عالی . در این گوشی از تاچ کاملا خازنی با سرعت بسیار بالا و کیفیت فوق العاده استفاده شده است به گونه ایکه با کوچکترین تماس دست شما کار کرده و عکس العمل نشان می دهد . سرعت کارکرد تاچ این گوشی را می توانید با گوشیهای اصلی مقایسه نموده و لذت ببرید.
ضمنا صفحه نمایش گوشی از نوع 16 میلیون رنگ IPS می باشد . بنابراین با تغییر جهت و زاویه دید ؛ باز هم می توانید صفحه نمایش گوشی را به خوبی مشاهده نمایید و صفحه گوشی تیره و یا سیاه نخواهد شد . این موضوع را نیز در فیلم گوشی نشان داده ایم.



از لحاظ منو سیستم نیز بسیار به گوشی اصلی شبیه است به گونه ایکه حتی در زمان روشن و خاموش دن نیز با آرم اپل (سیب) روشن و خاموش می شود

دارای GPS و قابلیت نقشه خوانی قوی و سریع.

همانگونه که قبلا نیز عرض گردید ، این گوشی دارای سیستم عامل اندروید می باشد . به همین دلیل می توانید انواع برنامه های اندرویدی را روی گوشی نصب و اجرا نمایید . به عنوان مثال می توانید برنامه های اندروید را از اینترنت دانلود نموده و روی گوشی نصب کنید .


همچنین می توانید انواع بازیهای زیبای اندرویدی را روی گوشی نصب و اجرا نمایید . بازیهایی نظیر بازیهای اکشن ، فکری ، 3D و غیرووو .



این گوشی به دلیل سنسور شتاب سنجی که دارد قادر است انواع بازیهای حرکتی که با حرکت دادن گوشی کار می کنند را اجرا نماید . بازیهایی نظیر موتورسواری ، اتوموبیل رانی و غیروووو.


از سنسورهای دیگر این گوشی میتوان به سنسور Proximity که همان سنسور مجاورت بوده و موجب خاموش شدن صفحه نمایش در زمان مکالمه می گردد اشاره کرد . این سنسور نیز در فیلم گوشی نمایش داده شده است.


قابلیت نصب انواع برنامه های همراه بانک . نظیر همراه بانک ملت ، ملی ، صادرات ، سپه ، تجارت ، سامان ، پاسارگاد و غیرووووو


دارای زبان فارسی در تمامی بخش ها حتی منوها و برنامه ها


دارای کیبورد فارسی جهت تایپ فارسی انواع متن و پیامک


دارای فونت فارسی زیبا و شیک . این مدل برخلاف برخی مدلهای ضعیف که فونت فارسی عجیب و غریب دارند ، دارای فونت فارسی بسیار شیک و زیبا می باشد . علاوه بر این خودتان می توانید انواع فونت های زیبا را از اینترنت دانلود نموده و روی گوشی نصب کنید.


شبکه های ارتباطی : 3G - GPS -GPRS - WLAN - Bluetooth



همچنین می توانید انواع برنامه های آفیس نظیر word و PDF و Exel را روی گوشی نصب و اجرا نمایید.


دارای ظرفیت تلفن نامحدود . بنابراین می توانید هرتعداد شماره تلفن را که مایل باشید روی گوشی ذخیره کنید.


دارای ظرفیت پیامک نامحدود . بنابراین می توانید هرتعداد پیامک را که مایل باشید روی گوشی ذخیره کنید . همچنین می توانید از پیامکها بک آپ تهیه نموده و آنها را در قسمت دیگری از گوشی نگهداری نمایید.



قابلیت پخش انواع فیلمهای HD . چند نمونه فیلم و کلیپ HD نیز در فیلم گوشی اجرا گردیده است که می توانید در این مورد به فیلم گوشی مراجعه نمایید.

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2288.jpg

http://hamkaran.net/upload/uc_2291.jpg

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2292.jpg

http://hamkaran.net/upload/uc_2293.jpg

http://hamkaran.net/upload/uc_2294.jpg

 

مشخصات طرح اصل آیفون ۶:

 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngتعداد سیم کارت یک سیم و پشتیبانی از سیم کارت های نانو

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngابعاد 134 × 69 × 7.1
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngوزن 134 گرم
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngپردازنده
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngچیپست Media Tek MT6572
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngمدل پردازنده چهار هسته ای از نوع Cortex-A9
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngفرکانس پردازنده 2.4 گیگا هرتز (چهار هسته ای )
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngپردازنده گرافیکی Mail - 400MP
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngصفحه نمایش
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngصفحه نمایش لمسی دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngاندازه صفحه نمایش 4.7 اینچ
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngرزولوشن 540*960
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngتعداد رنگ قابلیت پخش 16 میلیون رنگ
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngقابلیت صفحه نمایش صفحه نمایش مالتی تاچ با قابلیت دریافت چند لمس همزمان (Multi-Touch Input Method) - دارای قابلیت کنترل لمسی (Touch-Sensitive Controls) - مجهز به حسگر سه محوره ژیروسکوپ (Three-axis Gyro Sensor)

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای حسگر Proximity برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش در هنگام مکالمه (Proximity Sensor) - دارای حسگر شتاب سنج برای چرخش خودکار رابط کاربری Accelerometer Sensor For UI Auto-Rotate
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngحافظه
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngحافظه داخلی 10 گیگا بایت
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngحافظه موقت (رم) 2 گیگا بایت
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngقابلیت نصب کارت حافظه ندارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngشبکه های ارتباطی
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngشبکه 3G دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngشبکه 2G دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngEdge دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngGPRS دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngGPS دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngWi-Fi دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngبلوتوث دارد نسخه 4
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدوربین
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngکیفیت دوربین 5 مگاپیکسل HD
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدوربین جلو دارد با کیفیت 2 مگا پیکسل
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngفلاش LED دارد با نور قوی
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngسایر قابلیت های دوربین قابلیت عکاسی HDR قابلیت ثبت موقعیت مکانی عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده بر روی آن‌ها (Geo-Tagging) فوکس لمسی (Touch Focus ) قابلیت تشخیص چهره و لبخند لرزشگیر دست (Image Stabilization)
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngصدا ها
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngفیش 3.5 میلی متری صدا دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngنوع زنگ MP3 , WAV
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngامکانات نرم افزاری
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngسیستم عامل اندروید
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngورژن 4.4.4. نسخه کیت کت
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngSMS دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngMMS دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngPDF دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngمایکروسافت آفیس دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngجاوا دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngپخش موسیقی پخش اکثر فرمت صوتی
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngپخش فیلم پخش اکثر فایل های تصویری با کمک نرم افزار
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngبازی دارد با قابلیت پشتیبانی از باری های دیتا خور و HD
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngسایر مشخصات
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngقطب نما دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngرادیو دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngجک هندزفری دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngحسگرها حسگر ژیروسکوپ (Gyro Sensor) حسگر Proximity (مجاورت) برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش هنگامی که کاربر گوشی را به گوش خود نزدیک می‌کند (Proximity Sensor) حسگر شتاب سنج برای چرخش خودکار رابط کاربری ( Accelerometer Sensor For UI Auto-Rotate) حسگر درک دستورات حرکتی (Gesture) سنسور قطب نما ( Compass ) سنسور تنظیم نور و رنگ های صفحه نمایش بر اساس نور محیط ( RGB ambient Light )

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.png موجود در سه رنگ سفید , مشکی و گلد

 

توجه: برای کلیه مشتریانی که پرداخت آنلاین را انتخاب نمایند علاوه بر هزینه ارسال رایگان یک عدد MP3 پلیر طرح آیپاد نیز به صورت اشانتیون ارسال خواهد گردید . جهت مشاهده تصاویر و مشخصات mp3 پلیر کلیک کنید!

به همراه یک ماه گارانتی تعویض بدون قید و شرط


قیمت این محصول در سراسر ایران فقط :  339000تومان

گوشی نوکیا 1100 اصل اورجنیال نو

فروش تعداد محدودی گوشی نوکیا 1100 اورجینال

معروف ترین و پر فروش ترین گوشی جهان

یک گوشی نوستالژیک مورد پسند همگان

با این گوشی به خاطرات گذشته بازگردید

http://hamkaran.net/upload/uc_2434.jpg

 

 

پرطرفدار ترین گوشی دهه 80 شمسی

دارای بازی های خاطره انگیز 2 - Snake II , Space Impact+(مار گرسنه )

دارای چراغ قوه پر نور

دارای کیبور فارسی

در یک رنگ مشکی
آنچه در بسته ی خريداري شده ی شما موجود می باشد :

- گوشي موبایل

- شارژر

- راهنماي مصرف كننده



http://hamkaran.net/upload/uc_2437.jpg

 

توجه: برای کلیه مشتریانی که پرداخت آنلاین را انتخاب نمایند هزینه ارسال رایگان خواهد بود

به همراه یک ماه گارانتی تعویض

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 70000تومان


 

نوكيا اولين سري رده هاي 1000 را در مسكو عرضه نمود و پيش از آن نيز ، تنها در آمريكا اين سري ها شناخته شده بودند . نوكيا، اين گوشي را براي در دست گرفتن بازار توليد نمود . ولي توليد كنندگان بر اين عقيده بودند كه اين گوشي ، گوشي مقرون به صرفه اي نمي باشد .

پس از آن گوشی 1100 را به بازار عرضه کرد که از نظر قیمت و ارزان بودن مقرون به صرفه بود و طرفداران زیادی هم در کل دنیا به خود اختصاص داد .

از جمله قابلیت های این گوشی ارزان بودن و مقاوم بودن در برابر ضربه است . همچنین این گوشی نوستالژیک ، دارای چراغ قوه ، کیبورد فارسی و بازی نوستالژیک مار گرسنه می باشد .

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2438.jpg

 

توجه: برای کلیه مشتریانی که پرداخت آنلاین را انتخاب نمایند هزینه ارسال رایگان خواهد بود

به همراه یک ماه گارانتی تعویض

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 70000تومان

گوشی طرح گلکسی S6 اندروید 4G

همزمان با ورود نمونه اصلی رونمایی شد:

Samsung Galaxy S6

گوشی طرح گلکسی S6  سامسونگ با سیستم عامل اندروید

http://hamkaran.net/upload/uc_2466.jpg


بدنه تمام فلزی همانند نمونه اصلی و ساپورت شبکه 3G و 4G

با قابلیت کارکرد برنامه S Health همانند نمونه اورجینال

و سنسور ضربان قلب دارای سنسور حرکتی هوشمند از فاصله

http://hamkaran.net/upload/uc_2469.jpg

کاملترین فول کپی ساخته شده از گلکسی  S6

دارای آخرین ورژن سیستم عامل اندرویــد  و دوربین 8 مگا پیکسلی واقعی

دارای صفحه نمایش5.1 اینچی با وضوح تصویر خارق العاده

با صـــرف هـــزینـــه ای نــــاچیـــز صاحب گلکسی S6 با امکانات خارق العاده شـــوید

بـر روی و پشت گـوشی همانند نوع اوریجینال آرم ســـامسونــگ نیــــز درج شـده است

قابلیت پخش فیلم های HD و رم داخلی بالا جهت انجام انواع بازیها و نرم افزار های حرفه ای

دارای  شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی با بسته بندی همانند نمونه اصلی

 



قیمت این محصول در سراسر ایران فقط :395000تومان

http://hamkaran.net/upload/uc_2471.jpg

با توجه به فعال شدن سیستم 3G در کلیه پراتورها و 4G در اپراتور ایرانسل انتخاب یک گوشی با قابلیت ساپورت این تکنولوژی لازم به نظر میرسد .این دستگاه مجهز به تکنولوژی4G و  3G جهت اتصال به اینترنت پر سرعت سیمکارت های شما میباشد

http://hamkaran.net/upload/uc_2467.jpg

دارای صفحه نمایش5.1 اینچی با وضوح تصویر خارق العاده

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای امکان ultra power saving قدرتمند سامسونگ برای تنظیم نگهداری شارژ گوشی تا12 روز

http://hamkaran.net/upload/uc_2468.jpg

Lock Screen:

لاک اسکرین اس 6 از افکتهای  بسیار جالبی هنگام باز شدن قفل صفحه نمایش بهره می برد. همچنین این گوشی امکان  حسگر اثر انگشت برای باز کردن قفل صفحه را نیز داراست

همچنین ویجت های مختلف مانند ویجت های هواشناسی و ... به خوبی در این گوشی جانمایی شده اند

با برنامه "S Health 3.0" بهبود یافته، گلکسی نوت 4 امکانات بیشتری برای ارتقای سلامتی مصرف‏کنندگان فراهم می‏کند. این برنامه شامل یک fitness tracker بی‎نظیراست که به کاربر کمک می‏کند همراه با ابزارهای دیگری مانند گامشمار، ثبت رژیم غذایی، میزان ورزش و نمایشگر سرعت ضربان قلب، عملکرد حرکتی خود را نظارت و مدیریت کند. برنامه‏ های جانبی قابل نصب برای افزایش قابلیت‏های  S Health مانند مربی و پیگیری وضعیت خواب امکان رسیدن به زندگی سالم‏تر و پر نشاط را فراهم می‏کند.همچنین این گوشی قابلیت حسگر ضربان قلب شما را نیز دارا میباشد.

 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2472.jpg
 
 
این گوشی با دارا بودن دو دوربین جلو و عقب همزمان امکان انجام مکالمات تصویری با نرم افزارهایی از قبیل ,whatsapp ,wechat, viber, skype را نیز به شما میدهد.منوی این گوشی به صورتی طراحی شده است که ظاهری100 %شبیه به گلکسی s6 اوریجینال را تداعی میکند



قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 395000تومان

 


 

استفاده از آخرین سیستم عامل اندرویددر این گوشی موجب شده تا با موارد ذکر شده در بالا این گوشی یکی از کاملترین گوشی ها موجود در بازار باشد

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2473.png

 منو های این گوشی به صورتی طراحی شده است که ظاهری دقیقا شبیه به گلکسی S6  اوریجینال را تداعی میکند

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2474.png

 

 

 

 

«پروژه‌ی صفر»؛ این عبارتی است که سامسونگ در سال 2015 برای توصیف جدیدترین پرچم‌دار سری «اس» (S) خود به‌کار برد. شرکت سامسونگ پس از تجربه‌ی تلخی که با پرچم‌دار سال گذشته‌ی خود یعنی «گلکسی اس5» داشت، تصمیم گرفت همه‌چیز را از نو شروع کند و روحی تازه به کهکشان سری اس بدمد. شاید قبل از ورود اس5 به بازار‌های جهانی، بسیاری از طرفداران سامسونگ تصور می‌کردند این همان پرچم‌داری است که سامسونگ با آن می‌تواند به اوج برسد. اما هیچ کدام از این پیش‌بینی‌ها با واقعیت همراه نشد و سامسونگ در زمینه‌ی فروش پرچم‌دار سری اس‌اش‌ سال کم‌فروغی را تجربه کرد. این اتفاقات باعث شد تا سامسونگ به فکر ایجاد تحولی بزرگ در پرچم‌دار بعدی‌اش بیافتد و حداقل این‌بار صرفا به اضافه کردن ویژگی‌های جذاب و کاربرپسند در کنار قدرتمندتر کردن سخت‌افزار بسنده نکند.
«گلکسی اس6»، شش‌امین پرچم‌دار خانواده‌ی اس سامسونگ به‌شمارمی‌رود که در روز ده‌ام اسفند ماه سال 1393، در جریان ‌همایش MWC شهر بارسلونای اسپانیا، رونمایی شد. اگر بخواهیم در همین ابتدای کار خیلی خلاصه در مورد گوشی جدید سامسونگ سخن بگوییم، در یک کلام اس6 ورای سایر پرچم‌داران سامسونگ در پنج سال گذشته ‌است. تحولات ایجاد شده در پرچم‌دار سال 2015 سامسونگ آن‌قدر چشم‌گیر بوده که در مدتی کوتاه توانست نگاه کاربران زیادی ازجمله مخالفان این برند را به‌سوی خودش جلب کند. سامسونگ این بار نه از پلاستیک متخلخل برای ساخت بدنه‌ی گلکسی اس6 استفاده کرده و نه از پلاستیک شبه چرم. به‌جای این دو، سراغ ترکیبی از فلز و شیشه برای طراحی و ساخت بدنه‌ی پرچم‌دار جدیدش رفته؛ بدنه‌ای که تا این لحظه، کار کارشناسان حوزه‌ی تکنولوژی را در انتخاب خوش‌ساخت‌ترین و بهترین گوشی تولید شده توسط سامسونگ، راحت کرده است. از تولید این گوشی هوشمند خوش‌ساخت و باکیفیت، می‌توان به ذکاوت مدیران شرکت سامسونگ پی برد. سامسونگ به‌خوبی ‌پی برده بود که عصر قربانی کردن جنس بدنه به‌خاطر ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به‌سر آمده و این سیاست دیگر مخاطب چندانی ندارد و باید به ساخت پرچم‌داری روی آورد که در آن تعادل و توازنی منطقی‌میان کیفیت ساخت و امکانات جذاب وجود داشته باشد. گلکسی اس6 دقیقا مصداق همان سیاستی است که سامسونگ مدت‌ها در موردش سخن می‌گفت؛ سامسونگی که اکنون می‌تواند جدیدترین دست‌پخت‌اش را در جمع خوش‌ساخت‌ترین گوشی‌ها و ‌مجهزترین پرچم‌داران ببیند

«خدا نگه‌دار پلاستیک!»؛ احتمالا این اولین عبارتی است که کاربران پس از در دست گرفتن گلکسی اس6، به‌زبان می‌آوردند و در قدم دوم هم برای چند دقیقه‌ای به تعریف و تمجید از این پرچم‌دار کره‌ای می‌پردازند. درنهایت هم احتمالا از زبان اکثرشان جمله‌ی «بهترین گلکسی اس ساخته شده تاکنون» را می‌شنوید. این‌ها بخشی از احساسات کاربران منصفی است که برای نخستین بار گلکسی اس6 را لمس می‌کنند. احتمالا بخش زیادی از این رضایت و خرسندی کاربران از گلکسی اس6، مربوط به متفاوت بودن آن در مقایسه با نسخه‌های قبلی است. اگر به‌خاطر داشته باشید، بدنه‌ی هر پنج گوشی قبلی سری اس سامسونگ پلاستیکی بودند. استفاده از پلاستیک در پرچم‌داران سامسونگ، مزایا و معایب متعددی را به‌همراه داشت. مثلا استفاده از پلاستیک باعث شد تا وزن نهایی پرچم‌داران سامسونگ در مقایسه با دیگر محصولات که جنسی فلزی داشتند، کم‌تر باشد. از همه مهم‌تر، قیمت تمام شده‌ی محصولات ساسونگ در مقایسه با محصولات سایر رقبا کم‌تر می‌شد. اما باوجود تمام این مزایا، پرچم‌داران پلاستیکی سامسونگ آن‌چنان که باید و شاید بود، نتوانستند در مقابل گوشی‌های خوش‌ساخت‌ اپل و اچ‌تی‌سی عرض اندام کنند. این موضوع تا حدودی بر محبوبیت پرچم‌داران چند سال گذشته‌ی سامسونگ خدشه وارد کرد. کاربران از جنس پلاستیکی بدنه‌ی پرچم‌داران سامسونگ به تنگ آمده بودند و سامسونگ چاره‌ای جز ساخت یک گوشی باکیفیت و خوش‌ساخت مثل اس6 نداشت.

اما گلکسی اس6 را می‌توان نخستین پرچم‌دار تمام فلزی سامسونگ دانست. به‌هرحال سامسونگ برای نخستین بار سنت‌شکنی کرد و از استفاده‌ی پلاستیک در بدنه‌ی پرچم‌داران سری S خود دست برداشت.

روی لبه‌ی سمت راست گلکسی اس6، کلید‌های روشن/خاموش و درگاه سیم‌کارت (نانو سیم‌کارت) تعبیه شده. کلید روشن/خاموش اس6 در مقایسه با کلید مشابه در اس5، در مکان پایین‌تری قرار گرفته است. سامسونگ از انجام این کار، هدفی بزرگ در سر داشته و آن‌هم دسترسی راحت‌تر کاربران به این کلید بوده است. در طرف مقابل هم کلیدهای مجزای کم/زیاد کردن صدا به‌چشم می‌خورد که اگر کمی به کلیدهای کم و زیاد کردن صدای آیفون6 دقت کنید، متوجه شباهت آن‌ها خواهید شد.
ابعاد گلکسی اس6 ‌تشابه زیادی به نسخه‌ی نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس5 ‌دارد. این گوشی دارای ابعادی به طول 143.4، عرض 70.5 و ضخامت 6.8 میلی‌متر است. ضخامت اس6 ‌در مقایسه با اس5 به‌شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده و از 8.1 میلی‌متر به 6.8 میلی‌متر رسیده است. این در حالی است که سامسونگ تا حدی ضخامت اس6 را کم کرده که حتی از آیفون6 هم باریک‌تر باشد (تنها یک میلی‌متر!). هم‌چنین گلکسی اس6 نسبت به اس5 اندکی کشیده‌تر به‌نظر می‌رسد. این گوشی از نمای جلویی تا حدودی شبیه به گوشی گلکسی اس4 شده. هم‌چنین وزن این پرچم‌دار نسبت به نسل قبلی 8 گرم سبک‌تر شده ‌و به 138 گرم رسیده است. میزان خوش‌دستی گلکسی اس6 زمانی برای کاربران مشخص می‌شود که آن را با رقبای دیگر مقایسه کنند. با وجود بزرگ‌تر بودن اندازه‌ی نمایش‌گر گلکسی اس6 ‌در مقایسه با آیفون 6، این دو گوشی دارای ابعاد کم و بیش یک‌سانی هستند.


قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 395000تومان


http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngطرح اصلی GALAXY S6 فول کپی بینظیر

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngبدنه تمام فلزی هانند نمونه اصلی

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای رام 1 گیگ

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngپردازنه Quad core

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngوزن132 گرم (6.21 oz)

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngابعاد6.8 * 70.5 * 143.4 میلیمتر

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای منو فارسی

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngشبکه ارتباطی : 2G , 3G, 4G

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngقابلیت AUTO ROTATE با چرخش گوشی

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای امکان ultra power saving قدرتمند سامسونگ برای تنظیم نگهداری شارژ گوشی تا12 روز

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای سنسور های حرکتی ( بازی های حرکتی )

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای سنسور جرکتی هوشمند از فاصله جهت اسکرول کردن صفحات ( از اعجازهای سامسونگ )

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngامکان استفاده از نرم افزار سلامتی Shealth نظیر سنجش کالری و قدم شمار

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای موقعیت یاب جغرافیایی Gps

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای حسگر ضربان قلب

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای حسگر اثر انگشت فعال

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای صفحه تاچ حرارتی خارق العاده

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngمولتی تاچ

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngشبکه های ارتباطی:  4G , 3G ,wifi GPRS Bluetooth

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngسیستم عامل اندروید

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای صفحه نمایش 5.1 اینچی همانند نمونه اصلی

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای دوربین واقعی 8 مگاپیکسلی

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای وب کم چهت مکالمات تصویری

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای منوی سه بعدی همانند نمونه اصلی

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای اینترنت جی پی آر اس  و Wifi و امکان اتصال به شبکه 3G و 4G

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای بلوتوث 4

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngقابلیت نصب و حذف انواع نرم افزارهای اندروید

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngقابلیت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای ضبط خبر نگاری

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای رادیو اف ام FM

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای افکت نور ویژه صفحه لاک اسکرین مشابه نمونه اصلی

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدر پشـت و جلوی گــوشـــی و باطری علامت سامسونگ درج شده است

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngساخت کشور چین و گرید A ++

در پشت گوشی زیر قسمت باتری علامت ساخت کره «Made in Korea» درج شده است. البته این گوشی ساخت چین است؛ ولی این نکته را به این علت ذکر کردیم که این گوشی کاملا شبیه گوشی اصل ساخته شده است. حتی در حک شدن آرم ساخت کره! (برای مشاهده عکس بالا با جزئیات کامل‌تر بر روی آن کلیک کنید)


محسن حبیبی بازدید : 4586 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

قابلیت نوکیا 1100 - درباره ی ما

blogvizhes.ir/post/قابلیت-نوکیا-1100.html
  • خرید عینک آفتابی Louis Vuitton با قیمت ارزان ... از شرکت کاوا -خرید نوکیا 1100 فنلاند با . ... خرید اینترنتی گوشی 1100 - نیاز روزwww.niazerooz.com/. ... گوشی 1100 نو با کارتن وشارژر 1100 ---مجارستان 50هزار تومان 1100 ----اصل فنلاند ...
  • گوشی نوکیا مدل 1100، قیمت ارزان گوشی نوکیا ... - مخزن بلاگ

    makhzanblog.ir/.../گوشی+نوکیا+مدل+1100،+قیمت+ار...
  • گوشی نوکیا مدل 1100، سفارش گوشی نوکیا مدل 1100، خرید ارزان گوشی نوکیا مدل ..... اینترنتی موبایل samsung galaxy،آیفون 6 طرح اصل قيمت خريد اینترنتی.
  • خرید اینترنتی گوشی نوکیا جدید در حد 90 تومانی | جستجو ...

    kulbe.ir/.../خرید+اینترنتی+گوشی+نوکیا+جدید+در+...
  • خرید اینترنتی گوشی دو سیمکارته ارزان. خريد اينترنتي و ارزان گوشي دو سیمکارته طرح آیفون 5S ,خريد و فروش گوشي موبایل ... گوشي نوکيا مدل 1100 قدیمی اصل
  • گوشی نوکیا مدل 1100، قیمت ارزان گوشی نوکیا مدل 1100 ...

    kulbe.ir/.../گوشی+نوکیا+مدل+1100،+قیمت+ارزان+گو...
  • گوشی نوکیا مدل 1100، سفارش گوشی نوکیا مدل 1100، خرید ارزان گوشی نوکیا مدل 1100، قیمت خرید گوشی نوکیا. قيمت: ... گوشي نوکيا مدل 1100 قدیمی اصل
  • سفارش پستی خرید اینترنتی گوشی موبایل نوکیا 1100. ... خرید گوشی ارزان قیمت از اینترنت که 4 سیمکارت رو همزمان ساپورت میکنه و چهار سیم کارته همزمان فعال ...
  • قیمت گوشی موبایل قدیمی نوکیا | آخرین قیمت ها | VGIG

    www.vgig.ir/tag/قیمت_گوشی_موبایل_قدیمی_نوکیا/
  • روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا .... خرید اینترنتی و پستی گوشی نوکیا مدل قدیمی 1100 اصل با قیمت مناسب، ارزان ...
  • خرید گوشی موبایل 50 هزار تومانی نوکیا بایگانی < فروشگاه ...

    iraniansmall.ir/.../خرید-گوشی-موبایل-50-هزار-تومانی-...
  • نوکیا 1100قیمت گوشی موبایل نوکیا 1100 در ایران و فهرست فروشندگان .... گوشی نوکیا مدل قدیمی 1100 اصل با قیمت مناسب، ارزان گوشی نوکیا 1100 دارای منو ...
  • گوشی نوکیا مدل 1100، قیمت ارزان گوشی نوکیا مدل 1100، گوشی نوکیا مدل1100 زیر قیمت خرید · خرید پستی. قیمت: 76800تومان قیمت : 64000 تومان. گوشی نوکیا ...
  • گوشی نوکیا مدل 1100 - مد روز

    centermark.modroz.ir/page-474238.html
  • گوشی نوکیا مدل 1100، سفارش گوشی نوکیا مدل 1100، خرید ارزان گوشی نوکیا مدل ... سفارش پستی انواع ساعت های طرح اص,انواع ساعت های طرح اصل ارزان,جدیدترین ...
  • Mar 24, 2013 - فروش گوشی زیر قیمت بازارنوکیا ایکس۷-۰۰ ... خرید اینترنتی گوشی 1100 فنلاند - درج آگهی رایگان پیام سرا ... از شرکت کاوا -خرید نوکیا 1100 فنلاند با قیمت خوب -گوشی نوکیا 1100 - تهران-نیازپرداز. ... به سامانه تبلیغات اینترنتی نیازپرداز خوش آمدید! فروش گوشی 1100 بسیار تمیز و سالم اصل فنلاند.
  • قیمت گوشی سال 94 | بدونیم - صفحه اصلی

    latina.bedoonim.com/list/قیمت+گوشی+سال+94.html
  • خرید گوشی نوکیا مدل 1100، فروش گوشی نوکیا مدل 1100 ... تبلت طرح اصلی ,موبایل سناتور خرید گوشي طرح اصل , اینترنتی تاج موبایل ,گوشي طرح اصلی ... موبایل زوون : تبلت و موبایل ارزان قيمت ,گوشي های ارزان , ارزان موبایل | تبلت ,خرید گوشي ...
  • قیمت گوشی 1100 | دانلود جدید

    downloadjadid.ir › دسته‌بندی نشده
  • Apr 13, 2015 - گوشی طرح اصل نوكيا Nokia 1100 فروشگاه اینترنتی بندر بازار www. ... خرید ارزان قیمت گوشی نوکیا مدل 1100 – فروشگاه مرکز خرید پایگان.
  • قیمت خرید گوشی نوکیا مدل 1100، قیمت فروش گوشی نوکیا مدل 1100، قیمت ... اصل کاسیو دارای تک موتور با دوام عالی و کیفیت بالا میباشد خريد اینترنتی ساعت مچی ... خريد اینترنتی و ارزان گوشی دو سیمکارته طرح آیفون 5S ,خريد و فروش گوشی ...
  • فروش نوکیا 1100 آکبند | انجمنهای پرشین تولز

    forum.persiantools.com/.../فروش-نوکیا-1100-آکبند....
  • 17 posts - ‎12 authors
    همانطور که میدانید گوشی نوکیا 1100 به خاطر آنتن دهی بسیار قوی- محکم و ضد ضربه - دوام بالای باطری - شکل ساده و خوش ... شروع موضوع توسط saraw550 ‏14 دسامبر 2012 در انجمن خرید و فروش گوشی موبایل ... اصل باشه میام قلعه میگیرم ازت :blush: .... گفتم احتمال رو بالا بگیر - ولی قیمت رو همین - در پناه حق (بزار تو حساب زیر خاکی) ;).
  • قیمت گوشی طرح اصلی | .پر وب - خانه

    parweb.ir/2015/05/08/قیمت_گوشی_طرح_اصلی
  • May 8, 2015 - مرکز اصلی خرید گوشی موبایل فوق العاده ارزان قیمت در ایران گوشی های با .... خرید گوشي نوکیا مدل قدیمی 1100 گوشي نوکیا مدل 1100 قدیمی اصل ...
  • خرید گوشی نوکیا ارزان مدل 1100 ... گوشی نوکیا مدل 1100 قدیمی اصل. گوشی نوکیا مدل ... فروش ویژه از فروشگاه اینترنتی سبد شاپ با کیفیت و قیمت مناسب و ارزان.
  • گوشی نوکیا مدل 1100 - صفحه اصلی

    centermark-rzb.westbar.ir/page-480588.html
  • 5 days ago - گوشی نوکیا مدل 1100، سفارش گوشی نوکیا مدل 1100، خرید ارزان گوشی نوکیا مدل 1100، قیمت خرید گوشی نوکیا مدل 11. خرید پستی.
  • فروش گوشی نوکیا 1100 گوشی 1100 اصلی با قاب فابریک. 99,000 تومان , 274 روز ... فروش فوری نوکیا c2-03 گوشی اصل هند و چینی نیست. خداییش فنی سالم وتنها ...
  • خرید اینترنتی گوشی موبایل لمسی ارزان - یابنده

    yabande.rozblog.com/.../خرید-اینترنتی-گوشی-موبا...
  • ارزان موبایل www.arzanmobile.ir/ مرکز اصلی خرید گوشی موبایل فوق العاده ارزان قیمت در ایران | گوشی های با تکنولوژی ... فروش محدود گوشی 1100 نوکیا اورجینال.
  • گوشی طرح اصلسامسونگآیفوننوکیاسونیساعت موبایلیتبلت

    khateresaz.ir/.../گوشی+طرح+اصلسامسونگآیفوننوک...
  • گوشی نوکیا مدل 1100 ... خرید اینترنتی گوشی دو سیمکارته ارزان. خرید اینترنتی و ارزان گوشي دو سیمکارته طرح آیفون 5S ,خرید و فروش گوشي موبایل طرح ... مشخصات طرح اصل آیفون 6:صفحه نمایش 4٫7 اینچسیستم عامل اندروید 4٫4٫2فول کپیتک ...
  • منبع : دریافت انواع مقاله و پایان نامه های علمیدانلود پایان نامه تحلیلی بر اصل شفافیت ... خرید اینترنتی فرکننده مو، خرید ارزان فرکننده مو، خرید رایگان فرکننده مو، ... مدل 1100، قیمت ارزان گوشی نوکیا مدل 1100، گوشی نوکیا مدل1100 زیر قیمت خرید ...
  • خرید اینترنتی چرخ گوشت دستی خانگی اصل ارزان. بهترین وسیله برای ...... مدل قدیمی 1100 برچسب ها : گوشی ,نوکیا ,قدیمی ,گوشی نوکیا ,قدیمی 1100 ,خرید گوشی ...
  • جدیدترین اخبار,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود فیلم,دانلود فیلم جدید,عکس های جدید,متن جالب ... مدل و آرایش , سلامت , کامپیوتر و اینترنت ,بهترین ها و جدیدترین های وب,بهترین ها و ... گوشی نوکیا مدل 1100، قیمت ارزان گوشی نوکیا مدل 1100، گوشی نوکیا ... های طرح اصل,ساعت GUCCI طرح عشق,ساعت,فروش ساعت,حراج ساعت,قیمت ساعت ...
  • Apr 13, 2015 - برای مشاهده مطالب با موضوع " خريد گوشي nokia " از لینک های زیر استفاده کنید .لیست قیمت خرید فروش گوشی موبایل نوکیا - فروشگاه آنلاین پیشروتمامی ... گوشی طرح اصل نوكيا Nokia 1100 فروشگاه اینترنتی بندر بازار www.
  • گوشی های قدیمی نوکیا زیر قیمت | جستجو | دنیای اینترنت

    boxiaozui.com/.../گوشی+های+قدیمی+نوکیا+زیر+قیم...
  • مایکروسافت پس از خرید نوکيا برای اولین بار گوشي بسیار ارزان قيمتی را عرضه کرده که ... اندرویدی ارزان قيمت ... ,خرید گوشي طرح اصل سامسونگ آیفون چینی ,طرح اصلی Apple iPhone 6 ... خرید گوشی نوکیا مدل 1100، فروش گوشی نوکیا مدل 1100.
  • قیمت گوشی موبایل نوکیا | |هفیان

    hefyan.ir › لینک های خروجی
  • Apr 23, 2015 - لیست قیمت خرید فروش گوشی موبایل نوکیا – فروشگاه آنلاین پیشرو. تمامی گوشی های موجود در لیست فروشگاه آنلاین پیشرو اصل بوده و دارای 96 ساعت مهلت تست میباشند./ لیست .... موبایل نوکیا NOKIA c1100، گوشی طرح NOKIA، خرید … ... ۱۴- نوکیا ۱۰۸ Dual SIM : متأسفانه با افزایش قیمت دلار گوشی های زیر
  • قیمت خرید گوشی آیفون 6 طرح اصلی فول کپی

    e-tablet.ir/product/گوشی-آیفون-6-طرح-اصلی/
  • دسته: گوشی ارزان قیمت, گوشی طرح اصلی ایفون, گوشی موبایل. ... منوهای گوشی نیز کاملا شبیه گوشی اصل و در واقع با طرح IOS طراحی گردیده است بنابراین منوهای ..... انشا الله یک نسخه کپی در حد تعـــالی از گوشی نوکیـــا 1100 هم بیارید از شرمندگی ...
  • Nokia 108 Dual Sim - گوشی موبایل نوکیا 108 دو سیم کارت

    www.digikala.com/.../گوشی-موبایل-نوکیا-108-دو-س...
  • گوشی موبایل نوکیا 108 یکی از گوشی‌های سطح متوسط نوکیاست که وظایف اصلی ... در مقایسه با سایر گوشی های توی این رنج قیمت راضی کننده تره اگه واسه خرید شک ..... با تشکر از دیجی کالا بخاطر ایراد نداشتن اجناسش و اصل بودنش و زود تحویل دادن .... خوبه مثل گوشی های ساده نوکیا که صفحه رنگی دارند کند نیست انگار 1100 دارید ...
  • خرید گوشی موبایل نوکیا 1100 | فایوفا

    nicepatugh.5fa.ir/.../خرید+گوشی+موبایل+نوکیا+110...
  • موبایل نوکیا مدل 1100 ارزان، قیمت موبایل نوکیا مدل 1100، قیمت حراج گوشی نوکیا .... طرح اصلی ,موبايل سناتور خريد گوشي طرح اصل , اینترنتی تاج موبايل ,گوشي ...
  • فروش گوشی نوکیا 1100 مجار یک گوشی 1100 ساخت مجارستان + یک باتری اضافه ... یک عدد 6220 نوکیا با دوربین 5 مگا پیکسل مجار اصل رم یک گیگ با قیمت 185000 ... فروش گوشی موبایل نوکیا زیر قیمت بازار نوکیا موبایل Nokia Mobile انواع ...
  • فروشگاه اینترنتی گوشی موبایل

    www.temsara.ir/.../aHR0cDovL2dvb3NoaS5taWhhbm...
  • فروشگاه اینترنتی گوشی موبایل چینی طرح اصل با کیفیت خرید اینترنتی ... ظ نویسنده: وبگردی روزانه سفارش پستی خرید اینترنتی گوشی موبایل نوکیا 1100. ... محصول بر نوشته زیر کلیک کنید: فروش اینترنتی گوشی موبایل نوکیا1100 ...
  • آيا گوشي نوكياي من اصل است ؟

    www.mob.ir/forum/Mobile/Ideas/1305464145
  • 10 posts - ‎5 authors
    چگونه موقع خريد گوشي هاي نوكيا مطمئن شويم كه سرمان كلاه نرفته است ؟ بدين منظور به ... اما براي شناسايي باطري هاي اصل نوكيا نكات زير را مدنظر قرار بدهيد. 1. اول از همه ...
  • موبایل NOKIA نوکیا c1100 ارزان، گوشی طرح NOKIA گوشی نوکیا، گوشی طرح NOKIA ... پلین اصل,فروش پستی میز همه کاره پلین اصل,سفارش میز همه کاره پلین اصل ...
  • عینک های آفتابی ضد اشعه تروکالر اصل جدید ... گوشی نوکیا مدل 1100، فروشگاه گوشی نوکیا مدل 1100، حراج آنلاین گوشی نوکیا ... گوش پاک کن برقی با تخفیف، حراج واقعی گوش پاک کن برقی، خرید ارزان گوش پاک کن برقی، فروش ارزان گوش پاک.
  • نوکیا 1100 اصل مجارستان |فروش زیر قیمت| || شماره کالا ...

    esam.ir/.../نوکیا-1100-اصل-مجارستان-فروش-زیر-قی...
  • Nov 22, 2013 - گوشی 1100 که ملقب به خود گوشت کوب هست که خب نیازی به توضیح نداره! فقط این نکته رو بگم که شارژر نداره و باطری رو باید با شارژر همه کاره ...
  • گوشی نوکیا مدل 1100 - بازار مجازی ایران

    bmi1.ir/گوشی-نوکیا--مدل-1100-PR209535.html?uid=
  • پس از آن گوشی 1100 را به بازار عرضه کرد که از نظر قیمت و ارزان بودن مقرون به صرفه ... براي خريد پس از کليک روي دکمه زير و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا ...
  • موبایل سناتور خرید گوشی طرح اصل ... گوشی موبایل آندروید HOT PAD P7 همراه با 1 سال گارانتی معتبر شرکتی · گوشی موبایل نوکیا 1100 · گوشی 2 سیمکارته طرح نوکیا c1100 · لوگوی ... گوشی 2 سیمکارته طرح نوکیا c1100 ... امکانات این گوشی با توجه به قیمت آن بسیار با صرفه می باشد. این گوشی در سه رنگ زیر موجود می باشد.
  • گوشی نوکیا مدل 1100 | فروشگاه اینترنتی فرونت

    www.fronet.ir/گوشی-نوکیا-مدل-1100.html
  • یک گوشی خاطره انگیز و پرطرفدار. ... خرید اینترنتی گوشی نوکیا 1100 چراغ قوه ... پس از آن، نوکیا گوشی ۱۱۰۰ را به بازار عرضه کرد که از نظر قیمت و ارزان بودن ...
  • موبایل21 گوشی طرح اصل - جالب

    jaleb.diacoweb.ir/.../aHR0cDovL3d3dy5tb2JpbGUyM...
  • خرید گوشی موبایل و تبلت طرح اصل - گوشی موبایل طرح اپل آیفون - خرید گوشی موبایل ... وبسايت رسمي گوشی طرح اصلي و چيني | فروش انواع گوشیهای ارزان و کمیاب طرح ... فروش محدود گوشی 1100 نوکیا اورجینال ; گوشی دوسیمکارته طرح سونی خرید ...
  • موبایل سناتور قیمت خرید گوشي طرح اصلي سامسونگ آیفون چینی ,وبسایت رسمی ... آنلاین بندر بازار ,ارزان موبایل , موبایل سیدشاپ عرضه کننده انواع گوشي طرح اصلي و ... خرید گوشي طرح اصل , اینترنتی تاج موبایل ,گوشي طرح اصلي , اینترنتی گوشي های ... گوشي نوکیامدل 1100معروف ترین و پر فروش ترین گوشي جهانیک گوشي ...
  • گوشی نوکیا مدل 1100، قیمت فروش گوشی نوکیا مدل 1100 ...

    mrketcenter.blog.ir/.../گوشی-نوکیا-مدل-1100،-قیمت-...
  • 5 days ago - قیمت: 76800تومان قیمت : 64000 تومان گوشی نوکیا مدل 1100 گوشی نوکیا مدل 1100 معروف ترین و پر فروش ترین گوشی جهان یک گوشی ...
  • Jul 29, 2013 - گوشی // Samsung // // فروش انواع تبلت 7اينچ اصل زير قيمت بازار کد آگهي:343 ... جهت سفارش انواع مارك هاي سامسونگ و غيره و مشاوره و اطلاع از نوسانات قيمت تماس بگيريد: ... 1100. stars. کوشی 1100 طوسی قيمت:40000 تومان
  • Nokia 206 قیمت خرید گوشی نوکیا - فروشگاه آنلاین پیشرو

    www.lapbuy.com/.../2694-nokia-206-گوشی-نوکیا.ht...
  • لیست قیمت گوشی موبایل»گوشی موبایل نوکیا Nokia»Nokia 206 قیمت گوشی نوکیا. ارسال به ... با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید ... ضمانت اصل بودن کالا ... کیفیت فیلمبرداری :: فيلمبرداري زير 720 پيکسل ... باتري, نوع, باتري استاندارد Li-Ion 1100 mAh.
  • Rating: 8.1/10 - ‎4,608 votes
    هواوی G610 - قیمت گوشی موبایل هواوی جی 610 در ایران و فهرست فروشندگان گوشی ... هواوی U1100 .... هزینه پست با مشتری گوشی ها تماما اصل و با 24 ساعت تست تماس تلفنی صرفا جهت خرید ... فروشگاه پارس نوکیا (يزد) صفحه اختصاصی فروشگاه ... سایر توضیحات : فروش کلیه لوازم جانبی به قیمت عمده ای و زیر قیمت خرید 1-به دلیل ...
  • تبادل لینک-ثبت لینک 7

    تبادل-لینک.com/default.aspx?page=7
  • ابتدا لینک ما را با مشخصات زیر در وب سایت خود ثبت کنید: ... سفارش خرید گوشی موبایل, خرید گوشی موبایل اصل, قیمت خرید گوشی موبایل, خرید اینترنتی, بهترین خرید گوشی موبایل, جدیدترین خرید گوشی موبایل, ... گوشی 1100 نوکیا اورجینال.
  • گوشي نوكيا مدل 1100 : می شاپ آکاایران - سبد خرید شما

    meshop.akairan.com/kit7871_58196_گوشي-نوكيا-مد...
  • فروشگاه اینترنتی::می شاپ آکاایران. جدید ترین محصولات. . انواع ساعت هاي طرح اصل ... نوكيا اولين سري رده هاي 1000 را در مسكو عرضه نمود و پيش از آن نيز ، تنها در آمريكا ... پس از آن گوشی 1100 را به بازار عرضه کرد که از نظر قیمت و ارزان بودن مقرون به ...
  • گوشی نوکیا 1100 اصلی معروف ترین و پر فروش ترین گوشی موبایل جهان یک گوشی .... Data & Internet برای خرید و اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید www.yon.ir/ .... کاملا مشابه اصل بدون تغییر در ابعاد، کیفیت صفحه، کارایی غیرقابل ...
  • مدل گوشی نوکیا c1100 | خرید اینترنتی گوشی نوکیا

    www.charch98.ir/.../buy-internet-nokia-model-c1100.ht...
  • Mar 9, 2015 - گوشی نوکیا اصل مدل C1100. امکانات این گوشی با توجه به قیمت آن بسیار با صرفه می باشد. این گوشی در سه رنگ زیر موجود می باشد. در صورت مهم ...
  • فروشگاه اینترنتی نرسا www.nersa.ir تلفن سفارش: 09130279076 فروش انواع گوشی ... فروش انواع تبلت هاي ارزان قيمت ودر حین حال قدرتمند عرضه کالاهای دیجیتال ... باطری آن مدل BL5C یا همان باتری معمولی وارزان قیمت است که برای نوکیا 1100 و.
  • برچسب : گوشی ,نوکیا ,قیمت ,1100، ,موبایل ,76800تومان ,گوشی نوکیا ,1100، قیمت ... انواع ساعت های طرح اصل, ساعت, قیمت فروش ساعت, قیمت خرید ساعت, قیمت حراج ... خرید ارزان درب توری مجیک مش, خرید اینترنتی درب توری مجیک مش, خرید درب ...
  • قیمت روز گوشی های موبایلبروزرسانی15فروردین | جستجو | پن ...

    panpan.ir/.../قیمت+روز+گوشی+های+موبایلبروزرسان...
  • خرید اینترنتی گوشی های طرح اصل ... **نوکیا فروشندگان گوشي هاي نوکیا دو مدل 6500 SLIDE و N73 موزیک ادیشن را به عنوان پرفروش .... خرید اینترنتی و ارزان گوشي دو سیمکارته طرح آیفون 5S ,خرید و فروش گوشي موبایل طرح اصلی فول .... مدل C1100 ساپورت 2 سیم کارت همزمان گوشي چینی با کیفیت درجه یک دارای نرم افزار واتس اپ
  • قیمت گوشی نوکیا 1100 - تبلیغات اینترنتی

    www.niazpardaz.com/.../قیمت%20گوشی%20نوکیا%...
  • قیمت گوشی نوکیا 1100,-فروش گوشی نوکیا 105 دو سیم کارت ارزان قیمت-فروش گوشی نوکیا c5-03-فروش گوشی نوکیا N8-خرید نوکیا 1100 ... یک عدد گوشی موبایل نوکیا مدل 1100 اصل فنلاندی کاملا سالم به قیمت 35000 تومان فروخته می شود.
  • فروش خطوط رند 0912 · گوشی موبایل سونی اریکسون vivaz pro · شارژر خورشیدی موبایل · فروش ... فروش گوشی چینی گرید a - جاوا ساپورت و بدون هنگ - آیفون - نوکیا - سونی .... گوشیهای باکیفیت و قدرتمند دو هسته ای ها و چهارهسته ای های چینی -قیمتی ارزان + ... فروش ویژه گوشی های طرح اندروید و اندروید مشابه اصل با قیمت استثنایی*** ...
  • گوشی نوکیا E63 اصل فنلاند کاملا سالم و بسیار تمیز با لوازم(جعبه شارژر ... فروش گوشی موبایل نوکیا 5110 بسیار تمیز وارد شده از آلمان پانصد هزار تومان مقطوع ... گوشی نوکیا B200 نو با کارآیی به شرح زیر موجود است: ۳ سیم کارت همزمان فعال.
  • قیمت نوکیا n8 اردیبهشت 93 کارکرده

    www.tablighatii.ir/view/Refer_key/545/419808
  • موبایل و تبلت قیمت نوکیا n8 اردیبهشت 93 کارکرده - گوشی موبایل - موبایل و تبلت - لوازم الکترونیکی - خرید و فروش کالا - ... فروش یکعدد نوکیا 1100 ... سلطان گوشی های ساده نوکیا. ... گوشی نوکیا N8 اصل فنلاند با تمام لوازم جانبی.کاملا سالم . ... فروش انواع مشعل های گازی و گازوئیلی کارکرده در حد نو زیر قیمت بازار. فروش انواع ...
  • فروشگاه اینترنتی لیز شاپ (1) ... گوشی نوکیا مدل 1100,حراج گوشی نوکیا مدل 1100,خرید گوشی نوکیا مدل 1100,فروش گوشی نوکیا مدل 1100,قیمت ... فروش پستی فرکننده جادویی مو,خرید زیر قیمت فرکننده جادویی مو,خرید ... حراج انواع ساعت های طرح اصل,تخفیف ویژه ساعت های برند,حراج ویژه ساعت های برند,حراج ساعت های برند ویژه.
  • تاپیک تفریحی - موبایل تغییر صدا طرح نوکیا208، خرید ...

    tapic.ir/.../موبایل+تغییر+صدا+طرح+نوکیا208،+خری...
  • به منظور ثبت آگهی رایگان در هر کدام از مینه های زیر به وب سایت سودایران مراجعه نمائید. ... قیمت خريد نوکيا 101 NOKIA، قیمت فروشگاه نوکيا 101 NOKIA، فروش پستی ... گوشی موبایل تغییر صدا، حراج گوشی موبایل تغییر صدا، قیمت فروش گوشی .... هندزفری تغييرصدا موبايل اصل متفاوت و کار امد بهترین لحضات را برای شما به ...
  • 5 days ago - برقی ,برقی، ,قیمت ,حراج ,vac، ,ارزان ,خرید آنلاین ,برقی، قیمت ,قیمت ... مدل 1100,قیمت حراج گوشی نوکیا مدل 1100,خریدارزان گوشی نوکیا مدل 11 ...
  • خرید گوشی طرح اصلی آیفون 6 خرید گوشی موبایل طرح اصلی Apple iPhone 6 Plus هک آرم اپل مانند نمونه اصلی پشت گوشی مشخصات گوشی موبایل طرح اصل آیفون ۶ اندروید صفحه ... خرید ارزان مجموعه آموزشی بانک اطلاعات طلایی گوشی های نوکیا جدیدترین و .... مشخصات عمومی نوکیا 1100 شبکه 2GGSM 900 / 1800 GSM 850 / 1900 ...
  • خرید اینترنتی گوشی نوکیا مدل nokia c1100

    www.boyeharam.ir/.../buy-internet-nokia-model-c110...
  • Mar 9, 2015 - گوشی نوکیا اصل مدل C1100 ... گوشی نوکیا اصل مدل C1100. امکانات این گوشی با توجه به قیمت آن بسیار با صرفه می باشد. این گوشی در سه رنگ زیر موجود می باشد. ... خرید اینترنتی گوشی,دانلود نرم افزار گوشی نوکیا مدل c1100.
  • فروش ویژه گوشی طرح گلکسی نوت 4 از یکم اسفند ماه آغاز شد. http://hamkaran.net/upload/uc_2389.jpg. گــوشی موبایل طرح گلـکسی Note4 با قابلیت ساپورت تکنولوژی 3G و 4G ... تصویر زیر در فروشگاه از محصول ارسالی عکسبرداری شده است ..... نکته را به این علت ذکر کردیم که این گوشی کاملا شبیه گوشی اصل ساخته شده است.
  • صابون و كرم اصل شترمرغ : فروشگاه اینترنتی 5040 ...

    payeganian.ir/g-sa2848_41200_صابون-و-كرم-اصل-ش...
  • گوشي نوكيا مدل 1100 ... كاملا آزمايش شده زير نظر متخصصان پوست و زيبايي. با صابون اصل شتر مرغ احساس زيبايي و طراوت را از همان ابتداي روز داشته باشيد. بدون رنگ,بدون ماده حساسيت زا و با كمترين مقدار ... قيمت : 49500 تومان. صابون اصل شترمرغ.
  • ... گوشی موبایل نوکیا 1100 · گوشی 2 سیمکارته طرح نوکیا c1100 · لوگوی خوش آمد گویی ... به دلیل واردات مستقیم و حذف واسطه ها این محصول با قیمتی بسیار پایینتر ... لوگو لایت زیر درب خودرو و ماشین محصول بسیار جدید و فوق العاده دیدنی است که جلوه ... مشخصات کلی لوگو لابت اصل:لوگو لایت و یا همان ولکام لایت به صورت جفتی ...
  • خرید گوشی طرح اصل - طرح گالکسی نوت 3 آندروید

    mobiletk.ir/خرید-گوشی-طرح-اصل---طرح-گالکسی-نو...
  • خريد پستي ارزان گوشی موبایل طرح گلکسی S5 اندروید ورژن 4.4 کیتکت ... فروش گوشی نوکیا 1100 اورجینال · ساعت هوشمند پیرکاردین Pierre Cardian · گوشی موبایل آندروید HOT PAD ... گـــــــوشی موبایل طرح گلــــــکسی نوت 3 با سیستم عامل آندروید ... بـر روی و پشت گـوشی همانند نوع اوریجینال آرم ســـامسونــگ نیــــز درج شـده است.
  • فروش گوشی طرح اصل (Grade A) چینی - عمده و تکی - نوکیا، سونی ...

    gol5.com › ... › اجناس نو و آکبند و خدمات
  • Dec 6, 2009 - فروش گوشی طرح اصل (Grade A) چینی - عمده و تکی - نوکیا، سونی اریکسون، آیفون (وارداتی زیر .... 5-ميگن باتري نوکيا 1100 روش کار ميکنه.
  • مشخصات گوشی موبایل طرح اصل آیفون ۶ اندروید ... برچسب‌ها: گوشواره استیل توپی خرید اینترنتی گوشواره گوشواره گوشواره ارزان .... مشخصات عمومی نوکیا 1100.
  • فروش گوشی چینی (طرح اصل) با ارزان ترین قیمت ها همراه با گارانتی ... قيمت: زیر قیمت بازار و کاملا رقابتی ( لطفا جهت دیدن قیمت ها از سایت www.rahnamasara.com دیدن فرمایید) ... بهترین قیمت گوشی موبایل نوکیا NOKIA برای دیدن لیست قیمتها لطفا به ... گوشی طرح NOKIA مدل C1100 ساپورت 2 سیم کارت همزمان گوشی چینی با ...
  • Sep 26, 2011 - [contentbox class="contentbox5"]قیمت حدودی گوشی S9001 سامسونگ : 520 هزار ... همزمان با عرضه کنسول بازی سه بعدی Nintendo، الجی گوشی موبایل خود را با ... و تا رفع این مشکل خرید آن را پیشنهاد نمی کنیم برای مشاهده جزئیات بیشتر به .... من خودم داشتم ولی زیر قیمت فرووووووووووووو وووووختمش چون به مفت نمیارزه.
  • گوشی دو سیم کارته طرح نوکیا ارزان مدل C1100 ... مرکز اصلی خرید گوشی موبایل فوق العاده ارزان قیمت در ایران گوشی های با تکنولوژی بالا را فقط با 200 ... خرید شارژر همراه پاور بانک اصل ارزان خرید اینترنتی توتایو برند موبایل و تبلت شما چیست؟
  • خرید دوربین تک چشمی اصل لطفا با مطالعه کامل توضیحات محصول از خرید اجناس اصلی با کیفیت ... خرید ارزان مجموعه آموزشی بانک اطلاعات طلایی گوشی های نوکیا جدیدترین و ... مشخصات عمومی نوکیا 1100 شبکه 2GGSM 900 / 1800 GSM 850 / 1900 ...
  • مشخصات و قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل نوکیا 206 Mobile Nokia 206 ... ضمانت اصل بودن کالا; بهترین قیمت روزانه بازار; 7 روز ضمانت تعویض کالای .... Battery, Li-Ion 1100 mAh battery (BL-4U) ... کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی گوشی موبایل نوکیا 206 ﴿ لوازم جانبی Mobile Nokia 206 ﴾ میباشد.
  • خرید پستی قاب اصلی نوکیا n86 - آرپین

    www.arpin.ir/show.php?q=خرید...قاب+اصلی+نوکیا...
  • مشخصات عمومی نوکیا 1100 شبکه 2GGSM 900 / 1800 GSM 850 / 1900 - Nokia 1100B ... خرید ارزان مجموعه آموزشی بانک اطلاعات طلایی گوشی های نوکیا جدیدترین و ... خرید اینترنتی و پستی ماساژور شاندرمن اصل با یک قیمت باورنکردی و ارزان برای ...
  • May 4, 2009 - 22 posts - ‎15 authors
    نمی خوام گوشی تبلیغ یا معرفی کنم و گوشی 1100 شرکت نوکیا گوشی ... اینترنتی این روزها حاضرند با پرداخت هزاران دلار گوشی 1100 نوکیا که ... بازار گوشی تلفن همراه میگویند تقاضا برای خرید مدل 1100 نوکیا در ایران هم در حال افزایش است. ... شده و در زمان عرضه آن به بازار، همواره زیر 100 یورو قیمت داشته است
  • حراج گوشی - مجله اینترنتی استرک

    sterc.tv/list/حراج+گوشی.html
  • متن اطلاعیه‌ها به شرح زیر است:توقف نماد معاملاتی وساخت الثلاثاء, فیفرییه 17, 2015 .... گوشی نوکیا مدل 1100، خرید گوشی نوکیا مدل 1100، فروش گوشی نوکیا مدل ..... های طرح اصل,فروش انواع ساعت های طرح اصل,قیمت انواع ساعت های طرح اصل,حراج انواع ...
  • بهترين گوشي هايي كه مي توان خريد + قيمت - قیمت خودرو

    www.iranjib.ir/.../بهترين-گوشي-هايي-كه-مي-توان-خر...
  • Feb 17, 2014 - در ادامه شما با نام، مشخصات و قيمت بهترین اسمارت فون هایی که برای خرید در ... دوم محول شده و از عملکرد بسیار خوبی در زیر نور مستقیم خورشید برخوردار است. ... گوشي سوني Xperia Z1 ؛ گوشي موتورلا Moto X ؛ گوشي سامسونگ ... نرخ بسته‌های جدید اینترنتی آلفا و آلفا+ همراه اول ..... گوشی فقط نوکیا ان 73 اصل فنلاند .
  • کمک برای خرید گوشی تا 1900 · راهنمایی برای خرید گوشی اندرویدی تا ا میلیون · خرید تبلت مارک چینی خوب · گوشی با دوربین خوب · خرید تبلت مناسب با قیمت ...
  • فانوس چندكاره مسافرتي LED,بهترين وسيله روشنايي,امكان ...

    30pak.monoblog.ir/.../فانوس-چندكاره-مسافرتي-LED,...
  • فانوس چندكاره مسافرتي LED,بهترين وسيله روشنايي,امكان شارژ گوشي تلفن همراه,قابل ... زيپ پك آداپتور دار,خريد آنلاين زيپ پك آداپتور دار,فروش اينترنتي زيپ پك ... مدل 1100,قيمت ارزان گوشي نوكيا مدل 1100,گوشي نوكيا مدل 1100 ارزان قيمت,حراج واقعي ... حراج انواع ساعت هاي طرح اصل,تخفيف ويژه ساعت هاي برند,حراج ويژه ساعت هاي ...
  • خرید اینترنتی گوشی نوکیا 1100 - فروشگاه دیجی مارکت

    www.djmarket.ir/cat.aspx?...خرید+اینترنتی+گوشی+...
  • فروشگاه اینترنتی::فروشگاه دیجی مارکت .... انواع ساعت هاي طرح اصل زيورآلات ... گوشي نوكيا مدل 1100 · [i]. گوشی نوستالژیک مورد پسند همگان. قيمت: 64,000 تومان.
  • [آرشيو] محل خرید و فروش موبایل، تبلت، سیم کارت و لوازم جانبی آنها. ... فروش هدست بلوتوث نوکیا BH-503 اصل · فروش گوشی SONY ERICSSON VIVAZ ... IPG - قوی ترین و بهترین محافظ گوشی موبایل · فروش تبلت Marshal ME700B سالم و با .... فروشگاه موبایل البرز - خرید و فروش انواع گوشی نو و دست دوم زیر قیمت بازار · [فروش ...
  • بهترین گوشی های هوشمند اندروید در سال 2014 - دانلود آهنگ جدید

    www.doostiha.ir/.../بهترین-گوشی-های-اندروید-در-سال...
  • Feb 22, 2014 - فروشگاه اینترنتی مهرتک، فروش کالاهای خاص و فوق العاده لذت خرید آنلاین از ... نگاهی به انفجار گوشی ها در ایران و جهان؛سامسونگ حرف اول را می زند.
  • گوشی دوسیم کارته نوکیا مدل C1100

    estandard.shoperzfa.com/گوشی-دوسیم-کارته-نوکیا-...
  • براي خريد پس از کليک روي دکمه زير و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا ... گوشی دوسیم کارته نوکیا مدل C1100 , موبایل نوکیا مدل C1100 فقط 55000تومان , خرید گوشی ..... کفش طبی پرفکت استپز , کفش پرفکت استپس اصل , خرید اینترنتی ...
  • شریان

    sharyan.broozblog.ir/
  • گوشی نوکیا مدل 1100، قیمت حراج گوشی نوکیا مدل 1100، قیمت فروش گوشی نوکیا ... نما، قیمت فروش تاتو شب نما، سایت فروش تاتو شب نما، فروش اینترنتی تاتو شب نما ..... انواع ساعت های طرح اصل,جدیدترین ساعت,خرید جدیدترین ساعت,فروش جدیدترین ... هندزفری طرح زیپ,خرید ارزان هندزفری طرح زیپ,فروش هندزفری طرح زیپ,سایت ...
  • فروش سامسونگ n100 و نوکیا 1100 - فروش گوشی ... - نیاز روز

    www.niazerooz.com › ... › فروش گوشی نوکیا
  • فروش گوشی نوکیا ان 8 اصل فنلاند مشخصات کلی:یک . ... بورس قیمت خرید / فروش گوشیهای موبایل نوکیا nokia mobile : گوشی موبایل . ... موبایلبا خرید این گوشی ها از هدر رفتن پول زیادی جلوگیری کنیدتمام گوشی ها زیر قیمت بازار به فروش میرسند ...
  • برچسب ها : اینترنتی ,ارزان ,سفارش ,قیمت ,پستی ,زیبایی ,خرید اینترنتی ,خرید ... گوشی نوکیا مدل 1100، قیمت حراج گوشی نوکیا مدل 1100، قیمت فروش گوشی ...
  • خرید گوشی نوکیا 1100- نیازمندیهای ویان - صفحه اصلي

    www.vyan.ir/uq/0/خرید%20گوشی%20نوکیا%201100 - Translate this page
    خرید گوشی نوکیا 1100- نیازمندیهای ویان ,- پکیج کامل آموزش تخصصی تعمیرات ... برای خرید این محصول به وب سایت زیر بروید و روی خرید پستی را کلیک کنید http://. ... یک عدد گوشی موبایل نوکیا مدل 1100 اصل فنلاندی کاملا سالم به قیمت 35000 ...
  • فروش فوري و استثنايي گوشي 6600 اصل فنلاند,فروشگاه تلفن و موبايل,ارتباطي. قیمت گوشی N97. ... قیمت گوشی 1100 کارکرده فنلاند. n8 کارکرده. خرید اینترنتی گوشی نوکیا 1100. گوشی 6600. ... خرید و فروش سانترال نو و کارکرده زیر قیمت .
  • موبایل و تبلت قیمت گوشی نوکیا اصل فنلاند - گوشی موبایل - موبایل و تبلت - لوازم ... فروش انواع موبایل از بانه ،خرید موبایل از بانه ،خرید موبایل وتبلت از بانه ... درمان ترک اعتیاد ، کم هزینه و موفق و سرپایی زیر نظر پزشک و تحت نظارت وزارت کشور درمان ترک اعتیاد با قیمت مناسب سم زدایی و درمان ن ... فروش یکعدد نوکیا 1100 .
  • گوشی موبایل طرح نوکیا x2-02 مشخصات عمومی شبکه /GSM1600/GSM 900 / GSM . ... خرید ساعت دیواری طرح گلدان با قیمت ویژه برای خرید اینترنتی و پستی . ... مشخصات عمومی نوکیا 1100 شبکه 2GGSM 900 / 1800 GSM 850 / 1900 - Nokia . ... خرید اینترنتی و پستی ماساژور شاندرمن اصل با یک قیمت باورنکردی و ارزان .
  • گوشی دوسیم کارته نوکیا مدل C1100

    teleshopfa.com/گوشی-دوسیم-کارته-نوکیا-مدل-C110...
  • براي خريد پس از کليک روي دکمه زير و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را ... گوشی دوسیم کارته نوکیا مدل C1100 , موبایل نوکیا مدل C1100 فقط 55000تومان , خرید گوشی ... دارای تمامی برنامه های نصب شده اینترنتی .... دستگاه آیدان , آیدان درجه 1 , آیدان اصل , دستگاه کوچک کننده بینی آیدان اورجینال همراه با 6 ماه ...
  • قیمت خرید گوشی نوکیا مدل 1100, گوشی نوکیا مدل 1100 ? ... گوشی موبایل ... سفارش پستی انواع ساعت های طرح اص,انواع ساعت های طرح اصل ارزان,جدیدترین انواع ساعت ...
  • gallery | g620s خرید گوشی هوآوی

    worldnextnews.gallerypic.ir/.../g620s+خرید+گوشی+هوآ...
  • فروشگاه اینترنتی موبایل - ارزان موبایل شاپgalaxy 5s - ارزان موبایل شاپ3g modem - ارزان موبایل شاپmodem ... گوشي موبایل سامسونگ گوشي موبایل هوآوي گوشي موبایل نوکیا و اپل در اصفهان ... گوشي نوکیامدل 1100معروف ترین و پر فروش ترین گوشي جهانیک گوشي نوستالژیک مورد پسند .... تشخیص تقلبی یا اصل بودن آیفون 6.
  • فروش iPhone 3gs-32GB اصل،زیر قیمت بازار - popyoon.com

    www.popyoon.com › ... › گوشی موبایل و لوازم جانبی
  • با توجه به متغیر بودن قیمت این گوشی در بازار ، قیمت فروش در اینجا گفته نمی شود " .... آبتین نت ارائه دهنده اینترنت پرسرعت 3G رایتل فروش مودم اینترنت رایتل ( 3G .... RB1100.RB1200.RB493AH.RB450G فروش میکروتیک RB411AH.RB1100. .... فروش گوشی نوکیا n97 دست دوم و کاملا اصل یک عدد گوشی نوکیا ان 97 (Nokia ...
  • فروشگاه دی جی مارکت

    djmarket.javanblog.ir/page/4
  • Mar 13, 2015 - میز همه کاره پلین اصل,حراج میز همه کاره پلین اصل,خرید پستی میز همه کاره پلین ... قیمت فروش اینترنتی قلم طراحی کیک، سایت فروش ارزان قلم طراحی کیک ... سایت حراج گوشی نوکیا NOKIA c1100، حراج انلاین گوشی نوکیا NOKIA، ...
  • خرید گوشی سونیc4 - صفحه اصلی

    jiko0.sevenrang.ir/list/خرید+گوشی+سونیc4.html
  • فروشگاه اینترنتی موبایل - ارزان موبایل شاپgalaxy 5s - ارزان موبایل شاپ3g modem ... نکات و کدهای مخفی برای گوشي های سونی اریکسون هست که حتی موقع خريد گوشي هم به شما کمک می کند . ... گوشي نوکیامدل 1100معروف ترین و پر فروش ترین گوشي جهانیک گوشي .... برای اطمینان از اصل بودن گوشي، می‌توان به این راه‌ها متوسل شد:
  • فروش اینترنتی طرح اصلی نوکیا Nokia b200 سه سیم کارته ...

    gfbf3.parsiblog.com/.../فروش+اينترنتي+طرح+اصلي...
  • نوشته شده در زیر 200 هزار تومان, سه سیم کارت, سیستو عامل جاوا, نوکیا Nokia. برچسب ... طرح اصل خرید گوشی موبایل سه سیم کارته نوکیا NOKIA B200 . .... گوشی طرح اصل نوکیا Nokia 1100 فروشگاه اینترنتی بندر بازار www.bandarbazar.ir.
  • خرید پستی گوشی 1100

    www.jarchi.ir/cf0423TEWz.html - Translate this page
    فروشندگان و قیمت گوشی موبایل نوکیا - مرجع --- نوکیا - قیمت گوشی موبایل ... طرح اصل نوكيا فروشگاه اینترنتی بندر بازار - یه نکته جالب و عجیب در مورد گوشی ... انواع گوشی ها امروز در سایت پی سی دی مجموعه عظیم و جهت مشاهده فرم خرید روی دکمه زیر ...
  • شارژر اصلی نوکیا سوزنی 1200 - فروش اینترنتی موبایل

    pmcm.ir/337248-شارژر-اصلی-نوکیا-سوزنی.../bz=fs
  • مدل های زیر از جمله مدل هایی می باشد که با این شارژر میتوانید با خیال اسوده گوشی ... 1100 , 1101 , 1110 , 2100 , 2300 , 2310 , 2600 , 2610 , 2650 , 2652 , 3100 ... فروش اینترنتی شارژر فندکی اصلی سامسونگ در فروشگاه فروش اینترنتی موبایل پرشام ... این شارژرخیلی سبک است و سریع باتری گوشی شما را شارژ می کند و برای انوع ...
  • باتری اصلی نوکیا NOKIA BL 5C با گارانتی تعویض-وب ...

    ghofl.farsimeeting.com/bazaariha/9116 - Translate this page
    وایمکس مبین نت - mobin net - اینترنت وایمکس - اینترنت بی سیم - wimax - ... کاربرد و عبارات کلیدی: باتری موبایل - باطری اصل - باطری با کیفیت - باطری ارجینال ... قابل استفاده برروی گوشی های : nokia 1100 nokia 1110 nokia 1200 nokia 1209 nokia ... در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.
  • ابتدا لینک ما را با مشخصات زیر در وب سایت خود ثبت کنید: ... فروش اینترنتی ساعت مچی زنانه اصل خرید ساعت مچی مارک دار زنانه خرید اینترنتی ساعت زنانه بند چرمی فروش ساعت نگین دار شیک خریدپستی ساعت مچی ... گوشی 1100 نوکیا اورجینال.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 212
  • بازدید سال : 5,246
  • بازدید کلی : 75,206
  • کدهای اختصاصی