loading...
موبایل اطلسی
حراج ویژه گوشی iiphone 6 دارای اینترنت 3g

تشخیص این کپی بودن بسیار سخت است!!!

گوشی موبایل طرح  آیفون 6 با سیستم عامل اندروید و مجهز به تکنولوژی 3G

http://hamkaran.net/upload/uc_2286.jpg

تنها گوشی طرح آیفون دارای سنسور اثر انگشت همانند نمونه اصلی

(با توجه به متنوع بودن انواع این گوشی در بازار به اطلاع میرساند گوشی ارسالی این فروشگاه محصول شرکت TXL میباشد که با کیفیت ترین و گران ترین گوشی های طرح آیفون را در جهان تولید مینماید)

به همراه بلوتــوث 4 و قابلیت اتصــال به اینتـــرنــت بیسیم WIFI

با صفحــــه لمسـی و تـــاچ بســـیار قـــوی حرارتی و کیفیت بدنه عالی

دارای دو دوربین جلــو و عــقـــب با کیفیت8 مگاپیکسل واقعی و قابلیت فوکوس اتوماتیک

قابلیت پخش فیلم های HD و رم داخلی بالا جهت انجام انواع بازیها و نرم افزار های حرفه ای

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1977.jpg

 

این دستگاه مجهز به تکنولوژی 3G جهت اتصال به سیمکارت های رایتل میباشد برای مشاهده امکاناتی که با استفاده از سیمکارت رایتل خواهید داشت و توضیحات زیر مراجعه فرمائید

اولین کسی باشید که آیفون 6 را در دست میگیرید

بــــــا تنــهــــا یــــک پنجــــــم هزینـــــــه صـــاحــــب آیفــــون 6 شویــــــد

در پشـت گــوشـــی عــلامت اپـــل و کالیفرنیــــا درج شــده است

دارای شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی و بسته بندی شیک به همراه کاتالوگ

قابلیت نصب کلیه بازی ها و نرم افزار های اندروید و اجرای فیلم ها با کیفیت HD و فول HD

کلیه این گوشی ها قبل از ارسال به طور کامل تست شده و سپس ارسال میگردد

 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2287.jpg




قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 339000تومان

 لطفا رنگ مورد نظر خود را در قسمت توضیحات درج فرمائید

تنها گوشی طرح آیفون دارای سنسور اثر انگشت همانند نمونه اصلی

 

خوشبختانه همزمان با ورود گوشی آیفون 6 شرکت TXL یک کپی عالی از آنرا با طراحی ظاهری کاملا فول کپی و سیستمی مناسب وارد بازار کرده است.

از لحاظ ظاهری این گوشی کاملا شبیه به طراحی آیفون 6 میباشد

همان کلید هوم که تقریبا شبیه کلید هوم آیفون 5 اس هست نیز در این گوشی تعبیه شده است.


کلیدهای ولوم و سایلنت و پاور نیز در دو طرف گوشی قرار داده شده است تا ظاهر همیشگی آیفون که دارای دگمه پاور در قسمت بالای گوشی بود پایان داده شود.


ظرافت این مدل کاملا شبیه گوشی اصلی اپل و طراحی نخستین آیفون 6 طراحی شده است . در واقع این گوشی ظریفترین گوشی از سری محصولات اپل هست. ضمنا وزن گوشی نیز کمتر شده است.


از همه مهمتر صفحه نمایش گوشی است که برای اولین بار از سایز کوچک به سایز بزرگ تغییر داده شده است . در واقع در طراحی این گوشی همانگونه که شرکت اپل اعلام نموده بود از صفحه نمایش 4.7 اینچی 16 میلیون رنگ و تکنولوژی IPS استفاده شده است.


نیاز به توضیح ندارد که این گوشی نیز مانند گوشی اصلی اپل از سیم کارت نانو (کوچک) استفاده می کند. سیم کارت این گوشی نیز از بغل وارد گوشی می شود دقیقا مانند گوشی اصلی اپل . چنانچه این گوشی را تهیه نمودید باید سیم کارت خود را به یک موبایل فروشی برده و از وی بخواهید که سیم کارت شما را به سیم کارت نانو تبدیل کند و یا با مراجعه به شرکت مخابرات منطقه خود تهیه نمایید (بدون هیچگونه هزینه ای) . در واقع سیم کات نانو همان سیم کارت قبلی شماست ولی با سایز کوچکتر .

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید واقعی ورژن 4.4.4 می باشد که ورژن خیلی خوبی برای اندروید بوده و تمامی برنامه ها و بازیهای اندروید را می توان روی آن نصب کرد .


از امکانات دیگر این گوشی می توان به 3G بودن آن اشاره کرد . 3G بدین معناست که گوشی این قابلیت و سیستم را دارد که بتواند از نسل جدید اپراتور که همان رایتل می باشد استفاده کند . البته این فقط یک بخش قضیه است .. باید گفت گوشیهایی که سیستم 3G دارند همواره از گوشیهایی که 3G نیستند و اصطلاحا 2G نامیده می شوند سیستم قدرتمند تر و حرفه ای تری دارند زیرا برای قرار دادن سیستم 3G در یک گوشی باید از سخت افزار بهتر و قویتری جهت ساخت گوشی استفاده کرد.


قابلیت اتصال به GPRS و دیتای اینترنت تمامی سیم کارتهای ایران

http://hamkaran.net/upload/uc_2290.jpg

اطری گوشی نیز بسیار قدرتمند و عالی کار می کند به گونه ایکه با باطری گوشیهای اصلی رقابت می کند . بنابراین نیازی نیست که نگران خالی شدن شارژ باطری گوشی خود باشید . در واقع باطری این گوشی از تمامی مدلهای قبلی آیفون حتی آیفون 5اس نیز قویتر است.


دوربین گوشی نیز 8 مگا پیکسل می باشد .


دوربین دوم این گوشی به دلیل سیستم 3G که دارد می تواند جهت مکالمات تصویری (با استفاده از سیم کارت رایتل) و یا تماس های تصویری (با استفاده از برنامه هایی نظیر وایبر) به کار رود .

سی پی یو گوشی MT6589 چهار هسته ای با سرعت یک گیگا هرتز می باشد . البته برنامه هایی نظیر CPU Z و Antutu سرعت سی پی یو را 2.4 گیگاهرتز اعلام می کنند که البته شاید هم درست باشد اما ما آنرا حداقل یک گیگ اعلام می کنیم تا از صحت اطلاعات خود کاملا اطمینان داشته باشیم.

رم گوشی نیز 1860 مگابایت می باشد که رم بالایی محسوب می شود .

حافظه داخلی گوشی نیز 8 گیگ هست . بنابراین از لحاظ حافظه داخلی نیز نگرانی نخواهید داشت.


منوهای گوشی نیز کاملا شبیه گوشی اصل و در واقع با طرح IOS طراحی گردیده است بنابراین منوهای گوشی نیز در واقع همان منوهای گوشی اصلی اپل هستند.


این گوشی دارای بلوتوث ورژن 4 با امکان اتصال سریع به گوشیهای دیگر می باشد. بنابراین می توانید با خیال راحت از دیگران بلوتوث دریافت نموده و یا برای دیگران بلوتوث ارسال کنید.


دارای قابلیت شناسایی 5 نقطه همزمان . بنابراین در برنامه ها و بازیهایی که نیاز به لمس چند نقطه همزمان از صفحه نمایش را دارند به بهترین وجه جواب می دهد. همچنین در قسمتهای مختلف مثلا برای زوم روی تصاویر و یا تنظیم روشنایی صفحه می توانید از قابلیت مولتی تاچ استفاده نمایید . مثلا چند انگشت خود را روی صفحه گذاشته و حرکت دهید.


در این گوشی همانند نمونه قبلی آیفون (آیفون 5اس) از دو نوع منو کرکره ای بالا و پایین استفاده شده است. همانگونه که اطلاع دارید تمامی گوشیهای اندرویدی دارای منو کرکره ای بالای گوشی هستند بدین معنا که برخی اطلاعات و عملکردهای گوشی را میتوانید در منو کرکره ای که از بالای گوشی اعمال می شود مشاهده نمایید (با کشیدن دست روی صفحه نمایش از بالا به پایین) . اما در این مدل ؛ علاوه بر منو فوق ؛ منوی کرکره ای پایین که در گوشی آیفون 5 اس اصلی طراحی گردیده نیز وجود دارد . بنابراین با کشیده دست از پایین صفحه گوشی به سمت بالا ، میتوانید به یکسری دیگر از منوها و عملکردها دسترسی داشته باشید.


در قسمت چپ بدنه نیز یکعدد کلید سایلنت و دگمه های کم و زیاد کردن گوشی وجود دارد که توسط آنها می توانید صدای دستگاه خود را کم و زیاد نموده و یا گوشی خود را روی بیصدا قرار دهید . در قسمت راست نیز کلید پاور گوشی قرار دارد.

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2289.jpg

 

تنها گوشی طرح آیفون دارای سنسور اثر انگشت همانند نمونه اصلی

توجه:

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 339000تومان

لطفا رنگ مورد نظر خود را در قسمت توضیحات درج فرمائید

 

 


تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای 1ماه مهلت تست می باشند . بدین وسیله مشتری می تواند پس از دریافت سفارش خود ، به مدت1 ماه امکانات گوشی را تست نموده و در صورتیکه عیب و یا ایرادی در گوشی مشاهده نمود (مانند مشکل آنتن، خرابی اسپیکر و غیرووو) جهت تعویض گوشی خود اقدام نماید . البته لازم به ذکر است که همواره قبل از ارسال سفارشات ، امکانات گوشی از هر لحاظ تست می گردد تا از سالم بودن دستگاه اطمینان خاطر حاصل شود اما باز هم جهت اطمینان خاطر شما عزیزان ، مهلت تست 1 ماهه که طولانی ترین مدت زمان گارانتی موجود در بازار میباشد برای خریداران عزیز در نظر گرفته شده است.


صفحه نمایش این گوشی دقیقا مانند آیفون 6 اصلی است . دارای سایز 4.7 اینچ و با کیفیت و سرعت عالی . در این گوشی از تاچ کاملا خازنی با سرعت بسیار بالا و کیفیت فوق العاده استفاده شده است به گونه ایکه با کوچکترین تماس دست شما کار کرده و عکس العمل نشان می دهد . سرعت کارکرد تاچ این گوشی را می توانید با گوشیهای اصلی مقایسه نموده و لذت ببرید.
ضمنا صفحه نمایش گوشی از نوع 16 میلیون رنگ IPS می باشد . بنابراین با تغییر جهت و زاویه دید ؛ باز هم می توانید صفحه نمایش گوشی را به خوبی مشاهده نمایید و صفحه گوشی تیره و یا سیاه نخواهد شد . این موضوع را نیز در فیلم گوشی نشان داده ایم.



از لحاظ منو سیستم نیز بسیار به گوشی اصلی شبیه است به گونه ایکه حتی در زمان روشن و خاموش دن نیز با آرم اپل (سیب) روشن و خاموش می شود

دارای GPS و قابلیت نقشه خوانی قوی و سریع.

همانگونه که قبلا نیز عرض گردید ، این گوشی دارای سیستم عامل اندروید می باشد . به همین دلیل می توانید انواع برنامه های اندرویدی را روی گوشی نصب و اجرا نمایید . به عنوان مثال می توانید برنامه های اندروید را از اینترنت دانلود نموده و روی گوشی نصب کنید .


همچنین می توانید انواع بازیهای زیبای اندرویدی را روی گوشی نصب و اجرا نمایید . بازیهایی نظیر بازیهای اکشن ، فکری ، 3D و غیرووو .



این گوشی به دلیل سنسور شتاب سنجی که دارد قادر است انواع بازیهای حرکتی که با حرکت دادن گوشی کار می کنند را اجرا نماید . بازیهایی نظیر موتورسواری ، اتوموبیل رانی و غیروووو.


از سنسورهای دیگر این گوشی میتوان به سنسور Proximity که همان سنسور مجاورت بوده و موجب خاموش شدن صفحه نمایش در زمان مکالمه می گردد اشاره کرد . این سنسور نیز در فیلم گوشی نمایش داده شده است.


قابلیت نصب انواع برنامه های همراه بانک . نظیر همراه بانک ملت ، ملی ، صادرات ، سپه ، تجارت ، سامان ، پاسارگاد و غیرووووو


دارای زبان فارسی در تمامی بخش ها حتی منوها و برنامه ها


دارای کیبورد فارسی جهت تایپ فارسی انواع متن و پیامک


دارای فونت فارسی زیبا و شیک . این مدل برخلاف برخی مدلهای ضعیف که فونت فارسی عجیب و غریب دارند ، دارای فونت فارسی بسیار شیک و زیبا می باشد . علاوه بر این خودتان می توانید انواع فونت های زیبا را از اینترنت دانلود نموده و روی گوشی نصب کنید.


شبکه های ارتباطی : 3G - GPS -GPRS - WLAN - Bluetooth



همچنین می توانید انواع برنامه های آفیس نظیر word و PDF و Exel را روی گوشی نصب و اجرا نمایید.


دارای ظرفیت تلفن نامحدود . بنابراین می توانید هرتعداد شماره تلفن را که مایل باشید روی گوشی ذخیره کنید.


دارای ظرفیت پیامک نامحدود . بنابراین می توانید هرتعداد پیامک را که مایل باشید روی گوشی ذخیره کنید . همچنین می توانید از پیامکها بک آپ تهیه نموده و آنها را در قسمت دیگری از گوشی نگهداری نمایید.



قابلیت پخش انواع فیلمهای HD . چند نمونه فیلم و کلیپ HD نیز در فیلم گوشی اجرا گردیده است که می توانید در این مورد به فیلم گوشی مراجعه نمایید.

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2288.jpg

http://hamkaran.net/upload/uc_2291.jpg

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2292.jpg

http://hamkaran.net/upload/uc_2293.jpg

http://hamkaran.net/upload/uc_2294.jpg

 

مشخصات طرح اصل آیفون ۶:

 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngتعداد سیم کارت یک سیم و پشتیبانی از سیم کارت های نانو

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngابعاد 134 × 69 × 7.1
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngوزن 134 گرم
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngپردازنده
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngچیپست Media Tek MT6572
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngمدل پردازنده چهار هسته ای از نوع Cortex-A9
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngفرکانس پردازنده 2.4 گیگا هرتز (چهار هسته ای )
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngپردازنده گرافیکی Mail - 400MP
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngصفحه نمایش
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngصفحه نمایش لمسی دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngاندازه صفحه نمایش 4.7 اینچ
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngرزولوشن 540*960
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngتعداد رنگ قابلیت پخش 16 میلیون رنگ
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngقابلیت صفحه نمایش صفحه نمایش مالتی تاچ با قابلیت دریافت چند لمس همزمان (Multi-Touch Input Method) - دارای قابلیت کنترل لمسی (Touch-Sensitive Controls) - مجهز به حسگر سه محوره ژیروسکوپ (Three-axis Gyro Sensor)

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای حسگر Proximity برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش در هنگام مکالمه (Proximity Sensor) - دارای حسگر شتاب سنج برای چرخش خودکار رابط کاربری Accelerometer Sensor For UI Auto-Rotate
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngحافظه
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngحافظه داخلی 10 گیگا بایت
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngحافظه موقت (رم) 2 گیگا بایت
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngقابلیت نصب کارت حافظه ندارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngشبکه های ارتباطی
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngشبکه 3G دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngشبکه 2G دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngEdge دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngGPRS دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngGPS دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngWi-Fi دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngبلوتوث دارد نسخه 4
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدوربین
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngکیفیت دوربین 5 مگاپیکسل HD
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدوربین جلو دارد با کیفیت 2 مگا پیکسل
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngفلاش LED دارد با نور قوی
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngسایر قابلیت های دوربین قابلیت عکاسی HDR قابلیت ثبت موقعیت مکانی عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده بر روی آن‌ها (Geo-Tagging) فوکس لمسی (Touch Focus ) قابلیت تشخیص چهره و لبخند لرزشگیر دست (Image Stabilization)
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngصدا ها
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngفیش 3.5 میلی متری صدا دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngنوع زنگ MP3 , WAV
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngامکانات نرم افزاری
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngسیستم عامل اندروید
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngورژن 4.4.4. نسخه کیت کت
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngSMS دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngMMS دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngPDF دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngمایکروسافت آفیس دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngجاوا دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngپخش موسیقی پخش اکثر فرمت صوتی
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngپخش فیلم پخش اکثر فایل های تصویری با کمک نرم افزار
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngبازی دارد با قابلیت پشتیبانی از باری های دیتا خور و HD
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngسایر مشخصات
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngقطب نما دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngرادیو دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngجک هندزفری دارد
http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngحسگرها حسگر ژیروسکوپ (Gyro Sensor) حسگر Proximity (مجاورت) برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش هنگامی که کاربر گوشی را به گوش خود نزدیک می‌کند (Proximity Sensor) حسگر شتاب سنج برای چرخش خودکار رابط کاربری ( Accelerometer Sensor For UI Auto-Rotate) حسگر درک دستورات حرکتی (Gesture) سنسور قطب نما ( Compass ) سنسور تنظیم نور و رنگ های صفحه نمایش بر اساس نور محیط ( RGB ambient Light )

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.png موجود در سه رنگ سفید , مشکی و گلد

 

توجه: برای کلیه مشتریانی که پرداخت آنلاین را انتخاب نمایند علاوه بر هزینه ارسال رایگان یک عدد MP3 پلیر طرح آیپاد نیز به صورت اشانتیون ارسال خواهد گردید . جهت مشاهده تصاویر و مشخصات mp3 پلیر کلیک کنید!

به همراه یک ماه گارانتی تعویض بدون قید و شرط


قیمت این محصول در سراسر ایران فقط :  339000تومان

گوشی نوکیا 1100 اصل اورجنیال نو

فروش تعداد محدودی گوشی نوکیا 1100 اورجینال

معروف ترین و پر فروش ترین گوشی جهان

یک گوشی نوستالژیک مورد پسند همگان

با این گوشی به خاطرات گذشته بازگردید

http://hamkaran.net/upload/uc_2434.jpg

 

 

پرطرفدار ترین گوشی دهه 80 شمسی

دارای بازی های خاطره انگیز 2 - Snake II , Space Impact+(مار گرسنه )

دارای چراغ قوه پر نور

دارای کیبور فارسی

در یک رنگ مشکی
آنچه در بسته ی خريداري شده ی شما موجود می باشد :

- گوشي موبایل

- شارژر

- راهنماي مصرف كننده



http://hamkaran.net/upload/uc_2437.jpg

 

توجه: برای کلیه مشتریانی که پرداخت آنلاین را انتخاب نمایند هزینه ارسال رایگان خواهد بود

به همراه یک ماه گارانتی تعویض

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 70000تومان


 

نوكيا اولين سري رده هاي 1000 را در مسكو عرضه نمود و پيش از آن نيز ، تنها در آمريكا اين سري ها شناخته شده بودند . نوكيا، اين گوشي را براي در دست گرفتن بازار توليد نمود . ولي توليد كنندگان بر اين عقيده بودند كه اين گوشي ، گوشي مقرون به صرفه اي نمي باشد .

پس از آن گوشی 1100 را به بازار عرضه کرد که از نظر قیمت و ارزان بودن مقرون به صرفه بود و طرفداران زیادی هم در کل دنیا به خود اختصاص داد .

از جمله قابلیت های این گوشی ارزان بودن و مقاوم بودن در برابر ضربه است . همچنین این گوشی نوستالژیک ، دارای چراغ قوه ، کیبورد فارسی و بازی نوستالژیک مار گرسنه می باشد .

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2438.jpg

 

توجه: برای کلیه مشتریانی که پرداخت آنلاین را انتخاب نمایند هزینه ارسال رایگان خواهد بود

به همراه یک ماه گارانتی تعویض

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 70000تومان

گوشی طرح گلکسی S6 اندروید 4G

همزمان با ورود نمونه اصلی رونمایی شد:

Samsung Galaxy S6

گوشی طرح گلکسی S6  سامسونگ با سیستم عامل اندروید

http://hamkaran.net/upload/uc_2466.jpg


بدنه تمام فلزی همانند نمونه اصلی و ساپورت شبکه 3G و 4G

با قابلیت کارکرد برنامه S Health همانند نمونه اورجینال

و سنسور ضربان قلب دارای سنسور حرکتی هوشمند از فاصله

http://hamkaran.net/upload/uc_2469.jpg

کاملترین فول کپی ساخته شده از گلکسی  S6

دارای آخرین ورژن سیستم عامل اندرویــد  و دوربین 8 مگا پیکسلی واقعی

دارای صفحه نمایش5.1 اینچی با وضوح تصویر خارق العاده

با صـــرف هـــزینـــه ای نــــاچیـــز صاحب گلکسی S6 با امکانات خارق العاده شـــوید

بـر روی و پشت گـوشی همانند نوع اوریجینال آرم ســـامسونــگ نیــــز درج شـده است

قابلیت پخش فیلم های HD و رم داخلی بالا جهت انجام انواع بازیها و نرم افزار های حرفه ای

دارای  شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی با بسته بندی همانند نمونه اصلی

 



قیمت این محصول در سراسر ایران فقط :395000تومان

http://hamkaran.net/upload/uc_2471.jpg

با توجه به فعال شدن سیستم 3G در کلیه پراتورها و 4G در اپراتور ایرانسل انتخاب یک گوشی با قابلیت ساپورت این تکنولوژی لازم به نظر میرسد .این دستگاه مجهز به تکنولوژی4G و  3G جهت اتصال به اینترنت پر سرعت سیمکارت های شما میباشد

http://hamkaran.net/upload/uc_2467.jpg

دارای صفحه نمایش5.1 اینچی با وضوح تصویر خارق العاده

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای امکان ultra power saving قدرتمند سامسونگ برای تنظیم نگهداری شارژ گوشی تا12 روز

http://hamkaran.net/upload/uc_2468.jpg

Lock Screen:

لاک اسکرین اس 6 از افکتهای  بسیار جالبی هنگام باز شدن قفل صفحه نمایش بهره می برد. همچنین این گوشی امکان  حسگر اثر انگشت برای باز کردن قفل صفحه را نیز داراست

همچنین ویجت های مختلف مانند ویجت های هواشناسی و ... به خوبی در این گوشی جانمایی شده اند

با برنامه "S Health 3.0" بهبود یافته، گلکسی نوت 4 امکانات بیشتری برای ارتقای سلامتی مصرف‏کنندگان فراهم می‏کند. این برنامه شامل یک fitness tracker بی‎نظیراست که به کاربر کمک می‏کند همراه با ابزارهای دیگری مانند گامشمار، ثبت رژیم غذایی، میزان ورزش و نمایشگر سرعت ضربان قلب، عملکرد حرکتی خود را نظارت و مدیریت کند. برنامه‏ های جانبی قابل نصب برای افزایش قابلیت‏های  S Health مانند مربی و پیگیری وضعیت خواب امکان رسیدن به زندگی سالم‏تر و پر نشاط را فراهم می‏کند.همچنین این گوشی قابلیت حسگر ضربان قلب شما را نیز دارا میباشد.

 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2472.jpg
 
 
این گوشی با دارا بودن دو دوربین جلو و عقب همزمان امکان انجام مکالمات تصویری با نرم افزارهایی از قبیل ,whatsapp ,wechat, viber, skype را نیز به شما میدهد.منوی این گوشی به صورتی طراحی شده است که ظاهری100 %شبیه به گلکسی s6 اوریجینال را تداعی میکند



قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 395000تومان

 


 

استفاده از آخرین سیستم عامل اندرویددر این گوشی موجب شده تا با موارد ذکر شده در بالا این گوشی یکی از کاملترین گوشی ها موجود در بازار باشد

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2473.png

 منو های این گوشی به صورتی طراحی شده است که ظاهری دقیقا شبیه به گلکسی S6  اوریجینال را تداعی میکند

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2474.png

 

 

 

 

«پروژه‌ی صفر»؛ این عبارتی است که سامسونگ در سال 2015 برای توصیف جدیدترین پرچم‌دار سری «اس» (S) خود به‌کار برد. شرکت سامسونگ پس از تجربه‌ی تلخی که با پرچم‌دار سال گذشته‌ی خود یعنی «گلکسی اس5» داشت، تصمیم گرفت همه‌چیز را از نو شروع کند و روحی تازه به کهکشان سری اس بدمد. شاید قبل از ورود اس5 به بازار‌های جهانی، بسیاری از طرفداران سامسونگ تصور می‌کردند این همان پرچم‌داری است که سامسونگ با آن می‌تواند به اوج برسد. اما هیچ کدام از این پیش‌بینی‌ها با واقعیت همراه نشد و سامسونگ در زمینه‌ی فروش پرچم‌دار سری اس‌اش‌ سال کم‌فروغی را تجربه کرد. این اتفاقات باعث شد تا سامسونگ به فکر ایجاد تحولی بزرگ در پرچم‌دار بعدی‌اش بیافتد و حداقل این‌بار صرفا به اضافه کردن ویژگی‌های جذاب و کاربرپسند در کنار قدرتمندتر کردن سخت‌افزار بسنده نکند.
«گلکسی اس6»، شش‌امین پرچم‌دار خانواده‌ی اس سامسونگ به‌شمارمی‌رود که در روز ده‌ام اسفند ماه سال 1393، در جریان ‌همایش MWC شهر بارسلونای اسپانیا، رونمایی شد. اگر بخواهیم در همین ابتدای کار خیلی خلاصه در مورد گوشی جدید سامسونگ سخن بگوییم، در یک کلام اس6 ورای سایر پرچم‌داران سامسونگ در پنج سال گذشته ‌است. تحولات ایجاد شده در پرچم‌دار سال 2015 سامسونگ آن‌قدر چشم‌گیر بوده که در مدتی کوتاه توانست نگاه کاربران زیادی ازجمله مخالفان این برند را به‌سوی خودش جلب کند. سامسونگ این بار نه از پلاستیک متخلخل برای ساخت بدنه‌ی گلکسی اس6 استفاده کرده و نه از پلاستیک شبه چرم. به‌جای این دو، سراغ ترکیبی از فلز و شیشه برای طراحی و ساخت بدنه‌ی پرچم‌دار جدیدش رفته؛ بدنه‌ای که تا این لحظه، کار کارشناسان حوزه‌ی تکنولوژی را در انتخاب خوش‌ساخت‌ترین و بهترین گوشی تولید شده توسط سامسونگ، راحت کرده است. از تولید این گوشی هوشمند خوش‌ساخت و باکیفیت، می‌توان به ذکاوت مدیران شرکت سامسونگ پی برد. سامسونگ به‌خوبی ‌پی برده بود که عصر قربانی کردن جنس بدنه به‌خاطر ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به‌سر آمده و این سیاست دیگر مخاطب چندانی ندارد و باید به ساخت پرچم‌داری روی آورد که در آن تعادل و توازنی منطقی‌میان کیفیت ساخت و امکانات جذاب وجود داشته باشد. گلکسی اس6 دقیقا مصداق همان سیاستی است که سامسونگ مدت‌ها در موردش سخن می‌گفت؛ سامسونگی که اکنون می‌تواند جدیدترین دست‌پخت‌اش را در جمع خوش‌ساخت‌ترین گوشی‌ها و ‌مجهزترین پرچم‌داران ببیند

«خدا نگه‌دار پلاستیک!»؛ احتمالا این اولین عبارتی است که کاربران پس از در دست گرفتن گلکسی اس6، به‌زبان می‌آوردند و در قدم دوم هم برای چند دقیقه‌ای به تعریف و تمجید از این پرچم‌دار کره‌ای می‌پردازند. درنهایت هم احتمالا از زبان اکثرشان جمله‌ی «بهترین گلکسی اس ساخته شده تاکنون» را می‌شنوید. این‌ها بخشی از احساسات کاربران منصفی است که برای نخستین بار گلکسی اس6 را لمس می‌کنند. احتمالا بخش زیادی از این رضایت و خرسندی کاربران از گلکسی اس6، مربوط به متفاوت بودن آن در مقایسه با نسخه‌های قبلی است. اگر به‌خاطر داشته باشید، بدنه‌ی هر پنج گوشی قبلی سری اس سامسونگ پلاستیکی بودند. استفاده از پلاستیک در پرچم‌داران سامسونگ، مزایا و معایب متعددی را به‌همراه داشت. مثلا استفاده از پلاستیک باعث شد تا وزن نهایی پرچم‌داران سامسونگ در مقایسه با دیگر محصولات که جنسی فلزی داشتند، کم‌تر باشد. از همه مهم‌تر، قیمت تمام شده‌ی محصولات ساسونگ در مقایسه با محصولات سایر رقبا کم‌تر می‌شد. اما باوجود تمام این مزایا، پرچم‌داران پلاستیکی سامسونگ آن‌چنان که باید و شاید بود، نتوانستند در مقابل گوشی‌های خوش‌ساخت‌ اپل و اچ‌تی‌سی عرض اندام کنند. این موضوع تا حدودی بر محبوبیت پرچم‌داران چند سال گذشته‌ی سامسونگ خدشه وارد کرد. کاربران از جنس پلاستیکی بدنه‌ی پرچم‌داران سامسونگ به تنگ آمده بودند و سامسونگ چاره‌ای جز ساخت یک گوشی باکیفیت و خوش‌ساخت مثل اس6 نداشت.

اما گلکسی اس6 را می‌توان نخستین پرچم‌دار تمام فلزی سامسونگ دانست. به‌هرحال سامسونگ برای نخستین بار سنت‌شکنی کرد و از استفاده‌ی پلاستیک در بدنه‌ی پرچم‌داران سری S خود دست برداشت.

روی لبه‌ی سمت راست گلکسی اس6، کلید‌های روشن/خاموش و درگاه سیم‌کارت (نانو سیم‌کارت) تعبیه شده. کلید روشن/خاموش اس6 در مقایسه با کلید مشابه در اس5، در مکان پایین‌تری قرار گرفته است. سامسونگ از انجام این کار، هدفی بزرگ در سر داشته و آن‌هم دسترسی راحت‌تر کاربران به این کلید بوده است. در طرف مقابل هم کلیدهای مجزای کم/زیاد کردن صدا به‌چشم می‌خورد که اگر کمی به کلیدهای کم و زیاد کردن صدای آیفون6 دقت کنید، متوجه شباهت آن‌ها خواهید شد.
ابعاد گلکسی اس6 ‌تشابه زیادی به نسخه‌ی نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس5 ‌دارد. این گوشی دارای ابعادی به طول 143.4، عرض 70.5 و ضخامت 6.8 میلی‌متر است. ضخامت اس6 ‌در مقایسه با اس5 به‌شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده و از 8.1 میلی‌متر به 6.8 میلی‌متر رسیده است. این در حالی است که سامسونگ تا حدی ضخامت اس6 را کم کرده که حتی از آیفون6 هم باریک‌تر باشد (تنها یک میلی‌متر!). هم‌چنین گلکسی اس6 نسبت به اس5 اندکی کشیده‌تر به‌نظر می‌رسد. این گوشی از نمای جلویی تا حدودی شبیه به گوشی گلکسی اس4 شده. هم‌چنین وزن این پرچم‌دار نسبت به نسل قبلی 8 گرم سبک‌تر شده ‌و به 138 گرم رسیده است. میزان خوش‌دستی گلکسی اس6 زمانی برای کاربران مشخص می‌شود که آن را با رقبای دیگر مقایسه کنند. با وجود بزرگ‌تر بودن اندازه‌ی نمایش‌گر گلکسی اس6 ‌در مقایسه با آیفون 6، این دو گوشی دارای ابعاد کم و بیش یک‌سانی هستند.


قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 395000تومان


http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngطرح اصلی GALAXY S6 فول کپی بینظیر

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngبدنه تمام فلزی هانند نمونه اصلی

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای رام 1 گیگ

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngپردازنه Quad core

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngوزن132 گرم (6.21 oz)

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngابعاد6.8 * 70.5 * 143.4 میلیمتر

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای منو فارسی

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngشبکه ارتباطی : 2G , 3G, 4G

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngقابلیت AUTO ROTATE با چرخش گوشی

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای امکان ultra power saving قدرتمند سامسونگ برای تنظیم نگهداری شارژ گوشی تا12 روز

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای سنسور های حرکتی ( بازی های حرکتی )

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای سنسور جرکتی هوشمند از فاصله جهت اسکرول کردن صفحات ( از اعجازهای سامسونگ )

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngامکان استفاده از نرم افزار سلامتی Shealth نظیر سنجش کالری و قدم شمار

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای موقعیت یاب جغرافیایی Gps

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای حسگر ضربان قلب

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای حسگر اثر انگشت فعال

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای صفحه تاچ حرارتی خارق العاده

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngمولتی تاچ

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngشبکه های ارتباطی:  4G , 3G ,wifi GPRS Bluetooth

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngسیستم عامل اندروید

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای صفحه نمایش 5.1 اینچی همانند نمونه اصلی

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای دوربین واقعی 8 مگاپیکسلی

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای وب کم چهت مکالمات تصویری

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای منوی سه بعدی همانند نمونه اصلی

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای اینترنت جی پی آر اس  و Wifi و امکان اتصال به شبکه 3G و 4G

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای بلوتوث 4

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngقابلیت نصب و حذف انواع نرم افزارهای اندروید

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngقابلیت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای ضبط خبر نگاری

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای رادیو اف ام FM

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدارای افکت نور ویژه صفحه لاک اسکرین مشابه نمونه اصلی

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngدر پشـت و جلوی گــوشـــی و باطری علامت سامسونگ درج شده است

http://hamkaran.net/upload/uc_2184.pngساخت کشور چین و گرید A ++

در پشت گوشی زیر قسمت باتری علامت ساخت کره «Made in Korea» درج شده است. البته این گوشی ساخت چین است؛ ولی این نکته را به این علت ذکر کردیم که این گوشی کاملا شبیه گوشی اصل ساخته شده است. حتی در حک شدن آرم ساخت کره! (برای مشاهده عکس بالا با جزئیات کامل‌تر بر روی آن کلیک کنید)


محسن حبیبی بازدید : 1864 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

طرح اصلی آیفون ۶ پلاس با اندروید ۴٫۴٫۲ (۴جی) - ارزان موبایل

www.arzanmobile.ir/.../خرید-گوشی-طرح-اصل-آیفون-...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 3,445
  • بازدید کلی : 73,405
  • کدهای اختصاصی